استراتژی شركت توسعه تجارت الكترونیك پایا ایجاد درآمد ارزی است

استراتژی شركت توسعه تجارت الكترونیك پایا ایجاد درآمد ارزی است به گزارش المور عضو هیات مدیره شركت تتا (توسعه تجارت الكترونیك پایا) از استراتژی سال آینده این شركت را ایجاد درآمد ارزی برشمرد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، حسین ریاضی، عضو هیأت مدیره شركت تتا (توسعه تجارت الكترونیك پایا) در مصاحبه با باشگاه خوشگذرونا، درباره عملكرد این شركت عنوان كرد: شركت تتا سه ماه است به صورت رسمی تأسیس شده باآنكه فعالیت هایی را از اوایل سال داشتیم؛ عمده فعالیت های مجموعه در حوزه خدمات تجارت الكترونیك و خدمات مرتبط بر نرم افزار در فضای مجازی است. محصولات ما در عرصه اپلیكیشن موبایل، اپلیكیشن تحت وب هستند و مخاطبان به دو دسته عموم مردم در حوزه سرگرمی، گیم و استارتاپ های مختلف و دسته دوم ارگان ها و شركت های مختلف در مبحث اینترنت اشیا و هوشمندسازی حضور داریم.
عضو هیأت مدیره شركت تتا با تشریح اینكه از بد تأسیس تابحال از جنبه فعالیت و نیروی انسانی رو به پیشرفت هستیم، عنوان كرد: با عنایت به نوسانات ارزی در كشور و تورم بوجود آمده یكی از طریق حل ها می تواند استفاده از فناوری ها و تكنولوژی های روز باشد تا هم فاصله ما با كشورهای در حال توسعه كم شود و هم تهدیدها را به فرصت تبدیل نماییم.
حسین ریاضی با اشاره به اینكه یكی از استراتژی هایی كه برای سال آینده در پیش گرفتیم، ایجاد درآمد ارزی است خاطرنشان كرد: خوشبختانه در فضای مجازی محدودیت فضا و مكان نداریم یعنی، زمانی كه اپلیكیشنی ایجاد می شود اگر استانداردها را داشته باشد قابل عرضه به كشورهای بین المللی است و می تواند درآمدهای بهتری به وجود بیاورد.
عضو هیأت مدیره شركت تتا اضافه كرد: سیاست دیگری كه شركت تتا در پیش رو دارد استفاده از جوانان خلاق و ایده پرداز در چارچوب های حقوقی، اجتماعی و اقتصادی پرورش دهیم تا به مرحله عرضه هم برسد، یكی از مأموریت ها تبدیل ایده ها به واحدهای تجاری است و دیگر بحث فعالیت گردشگری و سلامت است كه از كشورهای همسایه جذب بیمار كردیم و فرآیند مبتنی بر آی تی و مدیریت بیماران را طراحی و در حال اجرا می باشد.
حسین ریاضی با اشاره به اینكه در طراحی هر سرویس و استارتاپی هدف رساندن خدمات به دست مخاطبان و بازاریابی است، تصریح كرد: در جهت خدمات دهی به بیماران ما تیم بازاریابی با تجربه ای را انتخاب كردیم كه روش های ارتباط با مسافران به داخل كشور را طراحی كردند و دیگری جذب مسافران از داخل كشورهای همسایه است و برای استقامت این برنامه توسعه شبكه سازی در حوزه درمانی، مؤسسات گردشگری را داریم. خیلی از اتفاقات حوزه اقتصادی در ظاهر فشار روانی در جامعه دارد اما ما می توانیم با كاهش ارزش پولی، جذب گردشگر از كشورهای همسایه و حتی اروپا داشته باشیم و از منابع دیدنی و گردشگری به نحوه احسنت استفاده نماییم.
انتهای رپرتاژ خبری


1397/12/27
22:16:07
4474
2.5 / 5
موضوعهای خبر: ارز , استاندارد , اقتصاد , الكترونیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(1)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است