قسمت نهم فصل دوم سریال ممنوعه منتشر گردید بعلاوه دانلود قانونی

قسمت نهم فصل دوم سریال ممنوعه منتشر گردید بعلاوه دانلود قانونی به گزارش المور قسمت نهم فصل ۲ سریال «ممنوعه» به كارگردانی امیر پوركیان امروز، دوشنبه (۲۷ اسفندماه) توسط موسسه سرو رسانه پارسیان و سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، نیكی كریمی، میلاد كی مرام، امیر جعفری، هادی حجازی فر، بهاره افشاری، لیلا زارع، پژمان بازغی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی، علی استادی، فاطمه گودرزی، آناهیتا درگاهی، الهه حصاری، خاطره اسدی، نیما شعبانژاد، مصطفی قدیری، شهرام قائدی، مجید مظفری، نسرین نكیسا، شیوا خسرو مهر، سوگل خالقی، نیلوفر رجایی فر، محمد امین و شیدا یوسفی بازیگران این سریال هستند.
ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته از دغدغه های امروز جوانان تا صدمه مسائل روز خانوادگی و اجتماعی را روایت می كند. سامی مشت زنی است كه در رینگ های مخفی بازی می كند. وی همزمان با شركت در یك رقابت مشت زنی، برای مخاطبان از زندگی اش می گوید و آنها را به داستانی وارد می نماید كه نقش اصلی آن خودش است. سامی از زندگی دردناك گذشته و رابطه سختی كه با همسرش دارد تعریف می كند و به ما می گوید كه پدری پولدار دارد و به خواسته او ازدواج كرده است اما از این وصلت ناراضی است و در ادامه تعریف می كند كه پس از دو سال بالاخره از همسرش جدا شده و حالا عضو یك گروه به نام «ممنوعه» است كه در آن یكسری قوانین ممنوعه وجود دارد...


برای دانلود قانونی قسمت جدید سریال ممنوعه با حجم نیم بها اینجا WWW.HALALDOWNLOAD.COM را كلیك كنید.
انتهای رپرتاژ خبری


1397/12/28
21:57:21
4539
5.0 / 5
موضوعهای خبر: زندگی , سایت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است