بهار مسافرت كجا بریم تور كیش یا تور مشهد؟

بهار مسافرت كجا بریم تور كیش یا تور مشهد؟ به گزارش المور بهار یكی از بهترین زمان ها برای مسافرت رفتن است. در فصل بهار آب و هوای معتدل تر در كنار جمعیت كمتر با نرخ های پایین برای سفر می تواند شما را وسوسه كند كه زودتر به سفر بروید.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام آرشین پرواز، همان گونه كه می دانید برای سفری ارزان در بهار می تواند از تور لحظه آخری بهره ببرید و علاوه بر كاهش هزینه ها سفری با خدمات و كیفیتی ایده آل را تجربه كنید.
فصل بهار، فصل زیبایی های طبیعی است شكوفه های رنگی، آسمان آبی است كه همه این ها در كنار هم سبب گشته است بهار فرصتی ویژه برای به آغوش كشیدن طبیعت است.
اگر به دنبال مقصدی برای سفر در فصل بهار هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی چند مقصد پرطرفدار كه بهترین زمان سفر به آنها بهار است بپردازیم.
سفر به كیش در بهار
تجربه ی سفر با تور كیش در بهار یكی از سفرهای به یادماندنی و خاطره انگیز است. اگر شما هم به گردشگری علاقه مند باشید حتما تابه حال به كیش رفته اید. كیش یكی از مقاصد جذاب برای سفر در بهار است؛ مقصدی كه به خاطر داشتن سواحل زیبایش، آب های آبی خلیج فارس، تفریحات مهیج، مراكز خرید مدرن، حیات دریایی متنوع، ورزش های آبی هیجان انگیز، پارك های ساحلی و اقامتگاه های لوكس و مدرن همواره موردتوجه گردشگران بوده است.


از آنجائیكه سفر به كیش بیشتر در فصول سرد سال انجام می شود و بهترین زمان سفر به كیش در فصول سرد سال تا اواسط اردیبهشت می باشد. بهار می تواند زمان مناسبی برای سفر به كیش باشد.
برای علاقه مندان به گردشگری و ایران گردی سفر به كیش تجربه ای به یادماندنی است كه می تواند لحظات خاطره انگیزی را برایتان به ارمغان داشته باشد.
كیش جاذبه های زیادی برای گردشگری و گشت و گذار دارد؛ بازدید از جاذبه های تاریخی مانند شهر باستانی حریره، روستای باغو، كشتی یونانی و جزیره هندورابی را نام برد. همینطور پارك های آبی و پارك های ساحلی كیش تفریحات شاد و مهیجی را برای شما فراهم نموده است. تفریحاتی نظیر پاراسل سواری، پرواز با گلایدر، فلای بورد، شاتل، بنانا، اسكوتر برقی، اسكوتر زیر دریایی و كیبل اسكی را نام برد.
علاقه مندان به حیات وحش می توانند از مكان هایی چون باغ پرندگان، باغ آهوان، پارك دلفین ها و آكواریوم كیش بازدید كند.
البته تور قشم هم مانند كیش طرفداران خودش را دارد و جزیره ای بكر و سرشار از دیدنی های طبیعی است كه بازارهای ارزان و جذابی دارد. قشم جاذبه های زیادی دارد از جاذبه های تاریخی، سواحل زیبا، تفریحات مهیج، مراكز خرید و جاذبه های طبیعی چون جنگل و غار و دریای آبی را برای گردشگران دارد.


جزیره ی قشم بعنوان بزرگ ترین جزیره ی خلیج فارس است كه آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و بهترین زمان سفر به این جزیره هم ماه آخر زمستان و فصل بهار است. لازم به ذكر است كه تابستان زمان مناسبی برای سفر به قشم نیست.
سفر به مشهد در بهار
شهر مشهد به خاطر وجود بارگاه امام رضا (ع) در تمام طول سال میزبان مسافران و زائران آن حضرت از شهرهای دور و نزدیك است. از كودكی همه ما شوق سفر به مشهد و زیارت حرم امام مهربانی ها را داشته ایم و برایمان مشهد با زیارت امام رضا (ع) معنا پیدا می كند.
بیشترین سفر به شهر مشهد صورت می گیرد و تور مشهد یكی از مسیرهای پرمخاطب داخلی است كه علاوه بر زائرانی كه از سراسر كشور به این شهر می آیند، از سراسر دنیا هم مشهد مقدس میزبان مسافران زیادی است.
مشهد علاوه بر تجربه ی سفر زیارتی، بسترهای لازم برای گردشگری را دارد و شهری پرجاذبه به شمار می آید. جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی، مناظر زیبا، مراكز خرید بزرگ و مراكز تفریحی گوناگون در كنار هتل های مجلل و رستوران دارهای مدرن مشهد را به مقصدی ایده آل برای گردشگری تبدیل نموده است.
شهر مشهد دومین شهر بزرگ ایران و بعنوان پایتخت معنوی به شمار می آید كه قطب گردشگری مذهبی ایران است و اقتصاد آن بر پایه گردشگری می باشد.


به طوركلی مشهد آب و هوایی معتدل و سرد و خشك دارد كه می توان گفت بهترین زمان سفر به مشهد فصل بهار است و یكی از مقاصد گردشگری در فصل بهار است. در فصل زمستان آب و هوای مشهد به شدت سرد است و در تابستان آب و هوای گرمی دارد. البته كه در تابستان شهر مشهد به خاطر تعطیلات مدارس بسیار شلوغ است، همینطور در تعطیلات و مناسبت ها شهر مشهد بیشتر از هر زمان دیگری مملو از مسافر است.
شهر مشهد جاذبه های زیادی از حرم تا مكان های تاریخی و طبیعتی زیبا برای گردشگری دارد. پس از حرم امام رضا (ع) كه انگیزه اصلی برای سفر به مشهد است، گزینه های زیادی را برای تفریح و گشت و گذار پیش رو دارید.
بناهای تاریخی، تفریحی، موزه ها، پارك های آبی، آرامگاه بزرگان، مراكز خرید و تفرجگاه های اطراف مشهد می توانند گزینه هایی برای گردشگری می باشد كه حسابی حال و هوایتان را عوض می كند.
اگر بخواهیم برخی از جاذبه های تاریخی مشهد را نام ببریم، جاذبه هایی نظیر گنبد هارونیه، چهارطاقی بازه هور، چهارباغ، مدرسه عباسقلی خان همچون مكان های شاخص و شناخته شده هستند.
همینطور آرامگاه بزرگانی چون فردوسی، خیام، عطار نیشابوری، آرامگاه خواجه ربیع، آرامگاه خواجه اباصلت، مهدی اخوان ثالث و نادرشاه افشار مسلماً ارزش بازدید را دارد.
پارك ها و تفرجگاه های مشهد همچون پارك ملت، پارك وكیل آباد، باغ گیاه شناسی، پارك كوهسنگی، طرقبه و شاندیز مشهد جزو مكان هایی است كه در فهرست گردشگران دیده می شود.
ما در این مطلب به معرفی سه مقصد از مقاصد گردشگری داخلی پرداختیم كه شما عزیزان می توانید بعنوان مقصد سفرتان انتخاب كنید. آنچه قبل از سفر مهم و پراهمیت است انتخاب مقصدی مناسب و كسب اطلاعات راجع به شهر و مقصد سفرتان است تا با چشم باز و بدون سردرگمی به سفر بروید.
مسافرانی كه قصد رزرو تور مسافرتی را دارند می توانند با رجوع به سایت آژانس مسافرتی آرشین پرواز و مقایسه قیمت تورها و كسب اطلاعات درباره خدمات هر تور از كارشناسان آرشین پرواز، مبادرت به رزرو تور مناسب خود كرده، ضمن اینكه هدف ما در آرشین پرواز كسب رضایت مسافران و آرزوی سفری خوش را برای شما داریم.
علاقه مندان برای رزرو تور می توانند با شماره تلفن ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱ جهت رزرو تورهای داخلی و جهت رزرو تورهای خارجی با شماره تلفن ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱ تماس و یا به وب سایت www.arshinparvaz.coma و یا به آدرس: تهران – خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاك ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲ رجوع كنند.
همینطور در خارج از ساعات اداری می توانند با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ (آقای سیفی) تماس و برای ارتباط با ما از راه تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده كنند.
انتهای رپرتاژ خبری


1398/01/28
13:46:00
3971
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است