بلیط سوتو چیست و چگونه تهیه می شود

بلیط سوتو چیست و چگونه تهیه می شود به گزارش المور امروزه اشخاص زیادی برای مسافرت خود ترجیح می دهند از هواپیما استفاده كنند، چونكه مسافرت هوایی سختی هایی همچون صرف زمان طولانی و خستگی های راه را تا حد زیادی می كاهد كه این امر برای اشخاصی كه بیشتر عمر خویش را در سفرهای كاری به سر می برند بسیار خوشایند می باشد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام تریپ، بدون تردید می توان گفت طی چندین سال قبل موفق ترین شیوه مسافرت، مسافرت با هواپیما بوده كه همین امر خود تأثیر به سزایی هم روی ارتقای كیفیت عرضه خدمات هواپیماها و همینطور روی ساخت هواپیماهای جدید و مقاوم تر با پذیرش مسافرین بیشتر داشته است. بلیط ها با انواع مختلفی عرضه می شوند آژانس های هواپیمایی طی چندین دهه اخیر میزان تنوع عرضه و نوع بلیط ها را به منظور راحتی مسافرین تا حد بسیار زیادی افزایش داده اند.
معرفی انواع بلیط های هواپیمایی
- بلیط های سوتو
بلیط سوتو بلیطی می باشد كه مبدا آن كشوری غیر از كشور خودمان می باشد. همینطور می توان اظهار داشت كه بلیط سوتو بلیطی می باشد كه اشخاص تمایل دارند آنرا برای سفر دوستان و یا اقوام خود رزرو كنند. به این صورت كه اشخاصی كه بلیط هایی را در خارج از كشور خریداری می كنند به مقصد ایران و یا كشور دیگری برای مثلاً می توان به بلیط فرانسه به مقصد ایران یا كانادا به امریكا و… سفر كنند. برای مثال یكی از دوستان شما در ایروان زندگی می كند و شما می خواهید آنرا با هزینه خودتان به ایران دعوت كنید و میهمان خود كنید. برای این كار شما می توانید مبادرت به بلیط هواپیما ایروان به صورت سوتو كنید. امكان دارد بلیط پرواز ایروان به صورت عادی ارزان تر باشد اما سوتو هم راه خوبی برای دعوت و غافلگیری مهمانان خارجه به ایران است.
- بلیط های چارتر
این نوع بلیط ها به بلیط هواپیما لحظه آخری هم معروف می باشند. قیمت بلیط هواپیما چارتر دارای نرخ های متغیری است كه برخلاف بلیط سیستمی دارای تخفیفات و نوسانات زیادی می باشند. چارتر را در آخرین لحظه برای اشخاصی كه به علل مختلفی امكان تهیه بلیط را نداشته اند و همینطور برای هواپیماهایی كه هنوز مسافرین خویش را تكمیل نكرده اند بیشترین كاربرد را دارا می باشد این نوع بلیط توسط چارتركننده ها به صورت دربست و در تعداد بسیار بالا خریداری می كنند.
- بلیط های سیستمی
این نوع بلیط دارای نرخی ثابت و قانونی بوده كه هیچ گونه تخفیف و تعرفه ای شامل آن نمی گردد. این نوع بلیط را می توان از راه اینترنت و یا مراكز مربوطه تهیه و خریداری كرد. از انواع دیگر بلیط ها می توان به بلیط های یكطرفه، بلیط های دو طرفه اشاره نمود كه هر كدام از این بلیط ها هم از تعرفه های خاصی برخوردار می باشند. معمولاً افرادی كه برای كار و به صورت مداوم سفر می كنند بهتر است از بلیط های چارتری و لحظه آخری استفاده كنند. برای مثال قیمت بلیط هواپیما اهواز تهران به صورت چارتری ارزان تر از سیستمی می باشد. معمولاً این بلیط ها را به صورت اینترنتی از وب سایت های معتبر مانند تریپ خریداری می كنند كه این امر خرید بلیط سوتو را برای افرادی كه خواستار تهیه این نوع از بلیط ها هستند در هر نقطه از جهان میسر می سازد. همینطور افراد جهت اطلاع از هزینه آنها و دریافت اطلاعات بیشتر در همین رابطه می توانند با سایت های معتبر و كارشناسان مربوطه در وب سایت تریپ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ خبری


1398/03/26
14:40:47
4356
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , خدمات , زندگی , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است