در ماه آوریل

روسیه دارایی ذخایر اوراق قرضه آمریكا را به كمترین سطح۱۲ساله رساند

روسیه دارایی ذخایر اوراق قرضه آمریكا را به كمترین سطح۱۲ساله رساند المور: در ماه آوریل، سرمایه گذاران خارجی و در صدر آنها روسیه، به كاهش ذخایر خود از اوراق قرضه آمریكا سرعت بخشیدند و 29.5 میلیارد دلار از آنها را فروختند.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از راشاتودی، روسیه میزان ذخایر خود از اوراق قرضه آمریكایی را ۱.۶ میلیارد دلار كم كرد. بدین سان دارایی اوراق قرضه آمریكای روسیه، از ۱۳.۷ میلیارد دلار در ماه مارس، به ۱۲.۱ میلیارد دلار در ماه آوریل رسید. این پایین ترین میزان آن از ماه می ۲۰۰۷ تا كنون است. در آن زمان میزان اوراق قرضه آمریكایی تحت تملك روسیه ۱۱.۸ میلیارد دلار بود.
روسیه كه زمانی یكی از مالكان اصلی اوراق قرضه آمریكا بود، در سال های اخیر میزان این دارایی خودرا به شدت كاهش داده است. دارایی روسیه از اوراق قرضه آمریكا كه در ژانویه ۲۰۱۸ برابر با ۹۶.۹ میلیارد دلار بود، حالا ۸۵ درصد كاهش یافته است. این روند وقتی بیشتر جلب توجه می كند كه بدانیم این میزان در سال ۲۰۱۰ برابر با ۱۷۰ میلیارد دلار بوده است.
داده ها نشان داده است كه چین هم كه بزرگترین دارنده اوراق قرضه آمریكا در جهان است، در ماه آوریل، میزان این ذخایر را از ۱.۱۲۰ تریلیون دلار، به ۱.۱۱۳ تریلیون دلار كاهش داده است.
دومین دارنده بزرگ اوراق قرضه آمریكا، ژاپن، هم در ماه آوریل میزان این ذخایر را از ۱.۰۷۸ تریلیون دلار، به ۱.۰۶ تریلیون دلار كاهش داده است.


منبع:

1398/03/30
21:03:22
4219
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , دلار , سرمایه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است