تاكید مسئولان و مدیرعامل فولاد مباركه:

توسعه ی پایدار شهرستان مباركه و حفظ منافع ملی

توسعه ی پایدار شهرستان مباركه و حفظ منافع ملی به گزارش المور در جلسه ای با حضور عظیمیان، مدیرعامل فولاد مباركه، زهرا سعیدی، نماینده‌ی مردم شهرستان مباركه در مجلس شورای اسلامی، عصارزادگان، فرماندار شهرستان مباركه و تعدادی از شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان در فولاد مباركه برگزار شد، بر توسعه‌ی پایدار منطقه و حفظ منافع ملی تاكید شد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام نبض بازار، در این نشست مدیرعامل فولاد مباركه اظهار داشت: این شركت از آغاز بهره برداری تاكنون، در جهت تعهد به مسئولیت های اجتماعی و در قالب مقررات قانونی شركت، توسعه‌ی منطقه را بعنوان یك اصل مدنظر داشته و مشاركت و همیاری شركت در ایجاد و توسعه‌ی زیرساخت های شهرستان همچون توسعه‌ی راه ها، تكمیل و توسعه‌ی مراكز بهداشتی و درمانی و همینطور گسترش تعاملات فرهنگی با شهرستان بخشی از این تعاملات بوده است.
عظیمیان با تاكید بر این كه فولاد مباركه دغدغه های شهرستان را دغدغه‌ی خود می داند، تصریح كرد: در شرایط فعلی كشور كه دشمن تلاش می كند با تحریم و ایجاد خلل در تولید، اقتصاد كشور را تحت فشار قرار دهد، باید هوشیار باشیم كه تنها راهكار گذر از این پیچ سخت، همدلی و همكاری بیشتر است.
وی خاطرنشان كرد: مدیریت شركت بر این باور است كه توسعه‌ی پایدار جز با رشد منطقه، استان و كشور میسر نخواهد بود؛ از این رو در بسیاری مواقع حتی فراتر از انتظار در مسئولیت های اجتماعی مشاركت داشته است.
در این نشست، زهرا سعیدی نماینده‌ی مردم شهرستان مباركه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات فولاد مباركه اظهار داشت: علیرغم این كه شركت فولاد مباركه به صورت مستقیم در لیست تحریم های ظالمانه قرار داده شده است، مدیریت و كاركنان این شركت قویتر از قبل چرخ تولید بزرگ ترین فولادساز كشور را درحركت نگه داشته اند كه شایسته‌ی قدردانی و مباهات است.
وی ادامه داد: با راه اندازی فولاد مباركه در شهرستان مباركه، بالطبع برخی زیرساخت ها بوجود آمده است كه هم اكنون با عنایت به محدودیت منابع درآمدی شهرداری ها، از فولاد مباركه انتظار می رود در ادامه‌ی مساعدت ها و مشاركت های خود و به منظور حفظ این زیرساخت ها كه در جهت توسعه پایدار بوده است، در این عرصه هم تعامل و همكاری بیشتری با مسئولان شهرستان داشته باشد.
انتهای رپرتاژ خبری


1398/04/03
14:04:58
4412
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است