با تمدید كاهش داوطلبانه تولید؛

بیانیه پایانی ششمین نشست اوپك و غیراوپك منتشر گردید

بیانیه پایانی ششمین نشست اوپك و غیراوپك منتشر گردید المور: بیانیه پایانی ششمین نشست وزارتی كشورهای اوپك و غیراوپك با بیان تمدید كاهش داوطلبانه تولید برای یك دوره 9ماهه (از اول ژوئیه سال 2019 میلادی تا اختتام ماه مارس سال 2020 میلادی) منتشر گردید.



به گزارش المور به نقل از وزارت نفت، با عنایت به تحولات اخیر و دورنمای بازار و با عنایت به ابهام های عمده و نتایج آن برای بازار جهانی نفت، ششمین نشست وزارتی اوپك و غیر اوپك تصمیم گرفت كاهش داوطلبانه تولید را برای یك دوره ۹ ماهه از اول ژوئیه سال ۲۰۱۹ میلادی تا اختتام ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی تمدید كند.
این نشست همین طور بر حمایت و تعهد همه كشورهای عضو توافق جهانی كاهش نفت برای استمرار دستاوردهای كنونی تاكید و متن پیش نویس اساسنامه همكاری را كه یك تعهد داوطلبانه سطح بالاست تأیید كرد تا استمرار گفت وگوی فعالانه میان كشورهای عضو توافق جهانی كاهش تولید نفت در سطوح وزارتی و فنی را ممكن كند. در این جلسه از همه كشورهای عضو درخواست شد متن پیش نویس را در فرآیندهای ملی (تصویب) هر كشور به جریان بیندازند.
در این نشست همین طور تصمیم گرفته شد كه نشست وزارتی بعدی اوپك و غیر اوپك در روز ششم دسامبر (۱۵ آذر ماه) در وین، پایتخت اتریش اجرا شود.


منبع:

1398/04/12
18:05:55
4509
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , تولید , مد , نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است