امام جمعه آبادان:

اقدامات انجام شده در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان قابل تقدیر است

اقدامات انجام شده در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان قابل تقدیر است المور: امام جمعه شهرستان آبادان و مهندس حمیدپور شهردار آبادان از پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان بازدید و از اقدامات انجام شده در این پالایشگاه طی سال های اخیر تشكر كردند.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی و تبلیغات شركت نفت ایرانول، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نظرعلی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان از اقدامات انجام شده درباب بازسازی مجتمع صنعتی بریم و میزان تولید و عرضه محصولات شركت در منطقه تقدیر و تشكر و بر ادامه این روند تاكید كرد.
او همینطور اظهار داشت: بازسازی های انجام شده ازجمله توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه بعد از حدود ۳۶ سال، راه اندازی كولینگ تاور (برج خنك كننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان كه این پروژه ها در بهبود وضعیت آن موثر بوده و همین طور تعمیرات اساسی پالایشگاه روغن سازی آبادان بعد از ۲۰ سال در سال رونق تولید باهدف افزایش تولید، بسیار باارزش و قابل تقدیر است.
در ادامه این جلسه هاشمی، مدیر پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان ضمن خیرمقدم به آنان گزارشی از مجموعه فعالیت های این پالایشگاه و همین طور اقدامات صورت گرفته درباب بازسازی بریم و تولید محصول در این مجتمع ارائه داد.
هاشمی همین طور درباب انجام اورهال پالایشگاه روغن سازی آبادان و استفاده از ظرفیت ها و نیروی انسانی بومی منطقه كه پس از ۲۰ سال در این پالایشگاه صورت گرفت، توضیحاتی به میهمانان بیان كرد و اظهار داشت: با اجرای بیشتر از ۳۰۰ پروژه طی ۵ سال اخیر در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1398/05/16
15:44:26
4395
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , تولید , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است