دلایلی باورنكردنی برای رشد شغلی خود با داشتن وب سایت

دلایلی باورنكردنی برای رشد شغلی خود با داشتن وب سایت به گزارش المور اگر صاحب یك كسب وكار حتی كوچك باشید برای رشد برند خود احتیاج به یك وب سایت دارید.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام ایران سایت، امروزه ساختن یك وب سایت برای كسب وكار یا فروشگاه و تجارت الكترونیك آسان ترین راه امكان دارد چون كه شما احتیاج به صرف هزینه زیادی ندارید، نیازی نیست كه بدانید چگونه طراحی كنید و فروشگاه اینترنتی شما محدود به ساعات كاری نمی گردد و از بهترین مزیت های آن تبلیغات مجانی برای وب سایت شما در دنیای گسترده وب خواهد بود.
داشتن یك وب سایت تجاری فقط به فروش كالا و خدمات شما مربوط نمی گردد بلكه به معنای عرضه چیزی با ارزش برای مشتریان خواهد بود. علیرغم این خدمات آنلاین بسیار ارزان قیمت هیچ بهانه ای برای نداشتن یك وب سایت وجود ندارد؛ اما هنوز اگر مطمئن نیستید كه چگونه داشتن یك وب سایت به رشد شغلی شما كمك می نماید ۷ دلیل مهم را ذكر می كنیم:


۱. مشتریان شما انتظار آنرا دارند، اما این تنها دلیل موجود نیست. در این مورد فكر كنید آیا شغلی كه وب سایت نداشته باشد قابل اعتماد است؟
۲. داشتن یك وب سایت اثبات اجتماعی را عرضه می دهد. نود درصد مصرف كنندگان ادعا می كنند كه بررسی های آنلاین بر تصمیمات خرید آن تأثیر می گذارد.
۳. شما می توانید داستان شغلی خویش را كنترل كنید. درست است كه شما نمی توانید آنچه را كه دیگران در مورد شما می گویند در كانال های رسانه های اجتماعی كنترل كنید اما می توانید با ایجاد داستان خود از راه یك وب سایت تجاری بر درك عمومی تأثیرگذار باشید. یك وب سایت به صاحبان مشاغل كمك می نماید تا پیام، رسالت و شخصیت خویش را مقابل مخاطبان خود سریع تر از چاپ تبلیغات یا بروشورها دریافت نمایند.
۴. همه رقبای شما صاحب یك وب سایت هستند. مصرف كنندگان به طورمعمول با تحقیق و مشورت دیگران و ارتباط با شبكه های اجتماعی، خرید خویش را آغاز می كنند. تحقیقات نشان می دهد كه یك مرتبه كه مصرف كننده ایده ای راجع به آنچه كه نیاز دارد و آغاز به تحقیق می كنند ۷۲ در صد از آنها برای پیدا كردن مطالب آموزشی، بررسی ها و سفارش های، آنلاین می شوند.
۵. هیچ كس نمی خواهد ساعت ۳ بعدازظهر كار كند اما برخی دوست دارند آن وقت خرید كنند. داشتن یك وب سایت تجاری یا فروشگاهی به این مفهوم است كه می توانید تمام محصولات خویش را بفروشید نه فقط بین ساعت ۹ بامداد تا ۵ بعدازظهر. فروشگاه اینترنتی به معنای افزایش چشم گیر در فروش می باشد و هنگامی كه شما در مشتری های خود محدود به محدود جغرافیایی نیستید.
۶. در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید. این را در نظر بگیرید كه ۸۱ در صد از مصرف كنندگان پیش از خرید، تحقیقات آنلاین انجام می دهند این بدان مفهوم است كه آنها به گوگل می روند و یك یا چند كلمه را تایپ می كنند، مانند طراحی سایت یا اگر آنها بدانند كه چه می خواهند، مانند »طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت فروشگاهی.
۷. محصولات و خدمات خویش را به نمایش بگذارید. نه تنها می توانید محصولات خویش را با جزئیات با تصاویر زیبا ترسیم كنید بلكه می توانید آموزش های ویدئویی كوتاه یا دستورالعمل های پی دی اف قابل بارگیری هم عرضه دهید تا به مشتریان دلیل تردیدی برای رفتن به جای دیگری برای خرید ندهید.
مزایای طراحی سایت وردپرس
وردپرس یك سیستم مدیریت محتوا (CMS) جهت راه اندازی و ایجاد سایت ها و وبلاگ ها است. وردپرس (WordPress) در ابتدا تنها یك سیستم مجانی وبلاگ نویسی بود كه امكانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد.


كاهش هزینه:
علاوه بر راه اندازی كم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست كه برای هر تغییری كه می خواهید در سایت انجام دهید، به شركت طراح سایت خود رجوع كنید. وردپرس این امكان را به شما می دهد كه هر زمان خواستید، تغییرات خویش را درون سایت ایجاد كنید، مطالب جدید در سایت منتشر كنید، كاربران خویش را مدیریت كنید، به نظرات رسیدگی كنید.
ظاهر زیبا:
در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد كه شما می توانید انتخاب كنید و روی سایت خود پیاده سازی كنید؛ اما وردپرس امكان اینكه قالب سفارشی خویش را طراحی و استفاده كنید را هم دارد.
ارتباط با شبكه های اجتماعی:
وردپرس و افزونه های جانبی آن به شما این امكان را می دهند كه به صورت خودكار سایت خویش را به شبكه های اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوك و یوتیوب متصل كرده و مشتریان خویش را از تغییرات سایت خود آگاه سازید. وردپرس به صورت استاندارد كدنویسی شده است تا سایت شما را هر چه بیشتر بهبود ببخشد تا در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشید. البته فقط به سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما محدود نمی گردد و وردپرس به خودی خود موارد محدودی را دربردارد و می توان با استفاده از پلاگین های گوناگونی ازجمله Yoast SEO و All in One SEO تا حد زیادی به رتبه وب سایت كمك كرد.


به روزرسانی رایگان:
وردپرس یكی سیستم مدیریت محتوای كاملاً مجانی است و بسیار در به روزرسانی و رفع مشكلات احتمالی فعال است. شما می توانید تمام این به روزرسانی ها را به صورت مجانی دریافت و با یك كلیك نصب كنید!
امنیت:
وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است؛ اما به علت اینكه امنیت یك مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشكلات وردپرس را بررسی می كند و در به روزرسانی ها رفع می كند. علاوه بر تیم وردپرس، برنامه نویس های زیادی در جهان هستند كه روی امنیت وردپرس كار می كنند. علاوه بر اینكه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونه هایی برای ایمن تر كردن سایت هم وجود دارد تا سایت خویش را امن تر كنید.
آیا جهت راه اندازی یك وب سایت برای تجارت خود به كمك نیاز دارید؟
شركت ایران سایت با قدمت دو دهه درزمینه طراحی و بهینه سازی سایت می تواند مشاور خوبی برای شما در زمینهٔ طراحی سایت باشد. برای دریافت زمان مشاوره مجانی می توانید با خط ویژه ۰۲۱۸۸۸۸۶۴۵۰ تماسبگیرید.
انتهای رپرتاژ آگهی


1398/05/18
16:18:48
4173
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , استاندارد , الكترونیك , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است