فیلیمو - آسیاتك، یك همكاری مطمئن به نفع كاربر

فیلیمو - آسیاتك، یك همكاری مطمئن به نفع كاربر المور: بنابر اعلام شركت آسیاتك، مدت زمان زیادی از عمر سرویس هایVOD   (Video on Demand)  نمی گذرد. اما در ایران، دو شركت آسیاتك و فیلیمو اقدام به همكاری بی نظیر و خدمات مناسبی در این زمینه كرده اند.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، آسیاتك اعلام نمود: این شركت بعنوان برترین اپراتور ارائه دهنده خدمات ثابت كشور، دارای گسترده ترین شبكه خدمات اینترنت در سراسر ایران است؛ فیلیمو هم پیشگام بسترهای VOD در ایران است. این دو شركت در جهت ترویج فرهنگ و هنر و تسهیل دسترسی كاربران، طی برنامه ای مشترك اقدام به اشتراكِ غنی ترین مجموعه محتوای فیلم و سریال كشور كرده اند.

بر همین اساس مشتركان اینترنت آسیاتك در سراسر كشور بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند با استفاده از این لینك به صورت مجانی به همه فیلم ها و سریال های فیلیمو دسترسی داشته باشند؛ فیلیمو بعنوان یك سرویسVOD، دارای محتوای فاخر و غنی شامل هزاران عنوان فیلم و سریال ایرانی و خارجی، به زبان اصلی، دوبله یا زیرنویس شده و حتی انحصاری است.

كاربران آسیاتك در سراسر كشور بدون نیاز به خرید اشتراك فیلیمو و فارغ از دغدغه مصرف حجم اینترنت می توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون هوشمند یا هر دستگاه دیگری كه به شبكه آسیاتك متصل باشد، فیلم ها و سریال های دلخواه خویش را با استفاده از سینمای خانگی آسیاتك تماشا كنند.

با توجه به استقبال كم نظیر كاربران از این طرح و در جهت افزایش رضایت كاربران، فیلیمو و آسیاتك در اقدامی مشترك اعلام كردند: امكان تمدید دوباره این طرح در سال ۱۳۹۷ وجود دارد.

همچنین محتوای این سایتكاملا مشابه محتوای سایت اصلی فیلیمو است و به صورت مستمر و همزمان با این وب سایت، فیلم ها و سریال های آن به روز می گردد.




1396/10/18
14:54:57
4622
5.0 / 5
موضوعهای خبر: خدمات , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است