با پیش بینی مشوق های حمایت از رشد اقتصادی جهان؛

سهام آسیایی اندكی رشد كرد

سهام آسیایی اندكی رشد كرد به گزارش المور در حالیكه با حال وهوای محتاط بازارها، سرمایه گذاران منتظر هستند اقتصادهای بزرگ جهان مشوق هایی را برای پشتیبانی از رشد اقتصادی خود اعلام كنند، سهام آسیایی اندكی رشد كردند.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز دوشنبه، در حالیكه با حال وهوای محتاط بازارها، سرمایه گذاران منتظر هستند اقتصادهای بزرگ جهان مشوق هایی را برای پشتیبانی از رشد اقتصادی خود معرفی كنند، سهام آسیایی اندكی رشد كردند.
گسترده ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام اس سی آی در خارج از ژاپن، ۰.۱ درصد رشد كرد.
نیكی ژاپن ۰.۵۱ درصد و كامپوزیت شانگهای ۰.۶۶ درصد رشد كردند، در حالیكه و هانگ سنگ هنگ كنگ و ای اس اكس استرالیا، حدودا بدون تغییر باقی ماندند و تنها ۰.۰۱ درصد و ۰.۲ درصد بالا آمدند.
كاسپی كره جنوبی هم ۰.۵۷ درصد رشد كرد.
بازارهای سهام جهان، روز جمعه بعد از این رشد كردند كه بانك مركزی چین اعلام نمود سطح نقدینگی ذخیره بانك ها را كاهش داده است تا مبلغ قابل توجهی برای وام دهی و تقویت شركت ها، آزاد شود.
از سوی دیگر رئیس فدرال رزرو، جرومی پاول، هم روز جمعه اعلام نمود بانك مركزی آمریكا هم به اقدامات لازم برای تقویت رشد اقتصادی بزرگترین اقتصاد جهان ادامه خواهد داد. بازارها این اظهار نظر را اشاره ای به كاهش نرخ بهره در آینده تلقی كردند.
در بازار ارز، دلار با اندكی افت در مقابل ین ژاپن به نرخ برابری ۱۰۶.۸۷ رسید، اما در مقابل یوآن چین ۰.۲۲ درصد تقویت شد و نرخ برابری خویش را به ۷.۱۲۷۶ رساند.

1398/06/19
11:40:22
4237
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , ارز , اقتصاد , بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است