چگونه همه خریدهای آنلاین را با تخفیف بگیریم؟

چگونه همه خریدهای آنلاین را با تخفیف بگیریم؟ المور: در تجارت الكترونیكی، كد تخفیف به كدی گفته می شود كه خریدار می تواند با استفاده از آن، كالای مورد نظر خودرا زیر قیمت تهیه نماید.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام تاپ كوپن، بطور معمول، فروشندگان یا صاحبان كسب وكارها، این كدهای تخفیف را درست می كنند تا مصرف كنندگان را به خرید بیشتر ترغیب كنند.
كدهای تخفیف كه در بازارهای محلی به كوپن تخفیف مشهور هستند، اغلب از طریق هایی مانند ایمیل، مجلات، روزنامه ها، اینترنت (بازاریابی ایمیلی، رسانه های اجتماعی) مستقیما توسط تولیدكننده یا صاحبان كسب وكار به مشتریان عرضه می شوند. در واقع، هدف كد تخفیف، فروش بیشتر برای فروشندگان و صاحبان كسب وكارها و ترغیب كردن بیشتر خریداران به خرید از آنها است. از طرفی دیگر، با این روش می خواهند به صورتی در میان مردم محبوب و ماندگار شوند.
از این جهت كه بیشتر كدهای تخفیف، بازه زمانی خاصی دارند، فروشنده جهت ترغیب خریدار به خرید از آنها، فقط امكان استفاده از كد تخفیف را در آن بازه زمانی خاص به وی می دهد. در نتیجه، معمولا فروش در این بازه زمانی به سبب اعمال كد تخفیف، بیشتر از سایر ایام خواهد بود. علاوه بر این، كدهای تخفیف كه در بازارهای محلی كوپن خرید نامیده می شوند، می توانند یك بازار رقابتی در بازارهای محلی ایجاد كنند.
امروزه نه تنها فروشندگان اینترنتی، بلكه فروشندگان محلی نیز از كدهای تخفیف برای ترغیب مشتریان به خرید استفاده می نمایند. برای مثال، در بعضی فروشگاه ها، فروشنده به ازای خرید برخی اجناس خاص، به شما كوپن تخفیف چند درصدی را در بعضی اجناس دیگر می دهد. این شیوه خریدوفروش، چند دهه است كه هم برای فروشندگان پرسود بوده است، هم برای خریدارن. در واقع كدهای تخفیف وارث كوپن های تخفیف در بازارهای محلی هستند.
تاریخچه كد تخفیف
نخستین كوپن تخفیف متعلق به شركت كوكاكولا در سال ۱۸۸۸ است. این كوپن خرید به خریداران امكان خرید و نوشیدن یك لیوان كوكاكولا را به صورت بلاعوض می داد. تا سال ۱۹۱۳ میلادی، مشتریان این شركت محبوب، حدود ۸.۵ میلیون نوشابه بلاعوض را با استفاده از این كوپن تخفیف نوشیده بودند.
سپس در طول دهه های بعد، فروشگاه ها و سوپرماركت های زنجیره ای، آغاز به استفاده از كوپن های تخفیف برای فروش بیشتر در مقابل رقبا كردند. در سال ۱۹۹۰ با ورود اینترنت به زندگی مردم، كدهای تخفیف آنلاین و كدهای چاپ شده به وسیله كامپیوتر در میان مردم رایج شدند. در سال ۲۰۰۲ میلادی، ۳.۸ میلیارد دلار به كمك كدهای تخفیف، پس انداز شده بود. در سال ۲۰۰۸ میلادی، صاحبان كسب وكارها با استفاده از گوشیها، كدهای تخفیف را به مشتریان شان عرضه می كردند. در سال ۲۰۱۳، استفاده از كدهای تخفیف به قدری رایج شده بود كه طبق آمار وب سایت RetailMeNot، حدود ۹۲ درصد مردم آمریكا از كد تخفیف استفاده می كردند.
فروشندگان همیشه به دنبال سودبردن از فروش شان نیستند! مانند مثال كوكاكولا، آنها با كدهای تخفیف در واقع به صورتی محصول و برند خودشان را تبلیغ می كنند تا بتوانند در ذهن خریداران، جایگاه ویژه ای برای خود باز كنند.
انواع مختلف كدهای تخفیف
انواع مختلفی از تخفیف ها در كسب وكارهای اینترنتی و محلی مانند: تخفیف، حمل و نقل رایگان، خرید یك عدد و دریافت یك جنس بلاعوض دیگر، كد تخفیف برای مشتریانی كه برای بار نخست خرید كرده اند، پیشنهاد بلاعوض خرید، خریدهای جشنواره ای و هدایای بلاعوض وجود دارد. به همین صورت، از كدهای تخفیف، استفاده های مختلفی می شود. استفاده هایی مانند تشویق به خرید، كاهش قیمت كالاهایی مخصوص، معرفی برند به مشتریان یا كمك به بازاریابان تا بهتر بتوانند رفتار مشتری را تحلیل كنند.
نحوه كاركرد آنها
معمولا كدهای تخفیف، وقتی از جانب مشتری به فروشنده داده می شوند، فروشنده جنس موردنظر مشتری را با تخفیفی كه روی آن كد تخفیف درج شده است، به وی می فروشد. خرید با قیمت كمتر از طرفی برای مشتریان رضایت بخش بوده، از طرفی فروشندگان را نیز به هدف خودشان كه فروش بیشتر و شناخته شدن در میان مردم است، می رساند.
خرید آنلاین و كد تخفیف
یكی از مزیت های بزرگ كسب وكارهای آنلاین به نسبت كسب وكارهای محلی، ارائه محصولات شان به طیف وسیعی از افراد می باشد. همین امر به آنها كمك می نماید تا فروش بیشتری با درصد سود كمتری داشته باشند. اساسا استفاده از كد تخفیف، این فروش را می تواند برای آنها چندین برابر كند. به همین دلیل، كد تخفیف در میان صاحبان كسب وكارهای اینترنتی، طرفدار زیادی دارد.
امروزه با پیشرفت بیش از پیش تكنولوژی در بین مردم، بیشتر افراد دوست دارند تا اقلام مورد نیازشان را بوسیله اینترنت خریداری كنند. جدای اینكه اینترنت به ما این امكان را می دهد كه بتوانیم بدون دغدغه، به بررسی و مقایسه محصولات فروشگاه های آنلاین بپردازیم، امكان خرید با كد تخفیف را نیز برای ما فراهم می آورد.
حدودا كمتر كسب وكار آنلاینی را می توان یافت كه از كد تخفیف برای فروش محصولاتش استفاده نكند. معمولا بیشتر فروشگاه هایی كه سرویس هایی را به مردم در بستر اینترنت ارائه می دهند، در مناسبت های خاص به كاربرانشان، كد تخفیف ارائه می كنند. بازه زمانی استفاده از كدهای تخفیف، معمولا چند روز بوده و در این مدت زمان كوتاه، خریداران زیادی از این فرصت برای خرید محصول موردنظرشان استفاده می نمایند. كد تخفیف در اینترنت و كسب وكارهای آنلاین توسط فروشندگان ایجاد می شوند و معمولا حاوی حروف و اعدادی هستند.
كسب وكارهای اینترنتی، معمولا با ارائه كد تخفیف، امكان خرید با قیمت كمتر را برای مشتریان فراهم می كنند. تنها كاری كه مشتریان باید انجام دهند، استفاده از كد تخفیف به هنگام خرید سرویس موردنظرشان است.
ارائه و استفاده از كد تخفیف، این فرصت را به خریداران می دهد تا جنس موردنظرشان را به قیمت مناسب و رقابتی تری بخرند. از طرفی، فروشندگان نیز با ارائه كدهای تخفیف، فروش محصولات را می افزایند. برخی از فروشندگان به جهت اینكه مشتری، تجربه بهتری از خرید خود داشته باشد، درصد كمی سود را روی محصولات خاصی اعمال می كنند تا مشتری بتواند با تخفیف هایی كه روی سایت قرار گرفته است، از آنها خرید كند. بدین وسیله، آنها می خواهند در میان مشتریان، به برندی معتبر تبدیل شوند. بازار اینترنتی به حدی رقابتی شده است كه شاید كمترین خریداری را بتوان یافت كه به كد تخفیف فكر نكند.


یكی از مجموعه هایی كه به صورت تخصصی در زمینه ارائه كد تخفیف های آنلاین فعالیت می كند، مجموعه تاپ كوپن است. همین طور این مجموعه برای دسترسی راحت تر كاربران به كدهای تخفیف كسب وكارهای مختلف، یك اپلیكیشن كد تخفیف طراحی نموده كه از كافه بازار و مایكت قابل دانلود است.
انتهای رپرتاژ آگهی


1398/06/22
16:51:17
4449
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , الكترونیك , بازار , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است