واكنش شاخصهای وال استریت به احتمال استیضاح ترامپ

واكنش شاخصهای وال استریت به احتمال استیضاح ترامپ به گزارش المور در معاملات روز سه شنبه بعد از اینكه سخنگوی مجلس نمایندگان آمریكا اعلام نمود اطلاعیه ای در مورد احتمال استضاح ترامپ ایراد خواهد كرد، شاخصهای وال استریت به شدت سقوط كردند.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از سی ان بی سی، در معاملات روز سه شنبه (سه شنبه شب به وقت تهران) بعد از اینكه نانسی پلوسی، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریكا اعلام نمود اطلاعیه ای در مورد احتمال استیضاح ترامپ ایراد خواهد كرد، شاخصهای وال استریت رشد اولیه خویش را از دست داده و به شدت سقوط كردند.
تا ساعت ۲۱: ۱۲ به وقت تهران، میانگین صنعتی داوجونز، كه در ابتدای معاملات بیشتر از ۱۰۰ واحد رشد كرده بود، تمام سود خویش را از دست داد و ۲۱۲ واحد یا ۰.۸ درصد سقوط كرد. اس اندپی ۱.۱ درصد سقوط كرد و نزدك ۱.۶ درصد از ارزش خویش را از دست داد.
نانسی پلوسی اظهار داشت كه بیانیه خویش را در اواخر امشب به وقت تهران اعلام خواهد نمود. سخنگوی معاون رئیس جمهور سابق، جو بایدن، اعلام نمود كه امیدوار است ترامپ به درخواست های كنگره برای عرضه اطلاعات تماس خود با رئیس جمهور اوكراین، تن در دهد. وی در این تماس از رئیس جمهور اوكراین، ولادیمیر زلنسكی، خواسته بود كه در مورد خانواده جو بایدن تحقیقاتی را آغاز كند.

1398/07/03
20:25:02
4373
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , ارز , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است