هوآوی تولید ایستگاه های مخابراتی 5G را بدون قطعات آمریكایی شروع كرد

هوآوی تولید ایستگاه های مخابراتی 5G را بدون قطعات آمریكایی شروع كرد به گزارش المور مدیر عامل شركت هوآوی به صورت رسمی اعلام نمود این شركت فرآیند تولید ایستگاه های مخابراتی ۵G جدید را شروع كرده و نكته مهم این است كه در ساخت این ایستگاه ها از هیچ قطعه آمریكایی استفاده نخواهد شد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابراعلام هوآوی، رن ژنگفی بنیان گذار و مدیر عامل شركت هوآوی در یك مصاحبه مطبوعاتی در چین به صورت رسمی اعلام نمود كه این شركت توانایی تولید ایستگاه های مخابراتی ۵G بدون استفاده از قطعات ساخت شركت های آمریكایی را به دست آورده و تولید آنها را بزودی آغاز می كند.
وی همینطور اعلام نمود كه شركت هوآوی آزمایش اولیه این ایستگاه ها را در ماه های مرداد و شهریور با موفقیت به پایان رسانده و در مهر ماه تولید این ایستگاه ها را به صورت انبوه آغاز می كند. این شركت در فاز اول خود، ۵۰۰۰ دستگاه از این محصول را تولید می كند كه در ساخت هیچ كدام از آنها از قطعات آمریكایی به كار نرفته است.
هوآوی به شكلی برنامه ریزی كرده كه بتواند در سال آینده تا ۱.۵ میلیون دستگاه پایگاه مخابراتی ۵G را تولید نماید. این عدد پیشرفت قابل توجهی است در مقابل ۶۰۰ هزار دستگاهی كه تخمین زده می شود تا انتهای سال جاری میلادی تولید شود.
بزرگترین شركت حوزه مخابرات دنیا با وجود اینكه در فهرست محدودیت های دولت آمریكا قرار گرفته، توانسته تاثیر كاهش روابط تجاری با شركت های غربی را به حداقل ممكن برساند و تمامی تعهدهای مخابراتی خود به شركت های طرف قرارداد را به بهترین نحو اجرا نماید. در عین حال، هوآوی در چنین شرایطی موفق به عقد قراردادهای جدید در حوزه ۵G با شركت های گوناگونی در سراسر دنیا شده است.
اعمال بعضی از محدودیت های نرم افزاری، سبب شد هوآوی در جهت كاهش وابستگی به گوگل و مایكروسافت، با اتكا به سرویس های اختصاصی خود از ساختار متن باز و سفارشی استفاده نماید.


نكته دیگر این است كه هوآوی اعلام نموده با عنایت به اینكه چرخه دانش مورد نیاز برای تولید ایستگاه ها و دستگاه های مورد استفاده در شبكه ۵G در این شركت تكمیل شده، توانایی عرضه لایسنس تولید محصولات مبتنی بر این فناوری را به شركت های مختلف (از جمله كمپانی های آمریكایی) دارد و این شركت ها می توانند از دانش فنی هوآوی در این زمینه بهره برده و محصولات مورد نیاز خویش را با استفاده از این تكنولوژی و تحت لایسنس هوآوی تولید كنند.
انتهای رپرتاژ آگهی


1398/07/17
21:52:18
4421
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , تكنولوژی , تولید , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است