هواپیما، قطار و اتوبوس، كدامیك برای سفر مناسب ترند؟

هواپیما، قطار و اتوبوس، كدامیك برای سفر مناسب ترند؟ به گزارش المور سفر یكی از لذت بخش ترین بعدهای زندگی هر انسانی به حساب می آید، در این بین عوامل بسیار زیادی وجود دارند كه می توانند روی این لذت اثرگذار باشند و این دلنشینی را كم و یا زیاد كنند.


به گزارش المور به نقل از ایسنا بنابراعلام تیك بان، انتخاب وسیله نقلیه یكی از این عوامل به حساب می آید. هواپیما، قطار، اتوبوس، كشتی و ماشین شخصی وسیله های نقلیه در ایران هستند كه مسافران برای سفرهای داخلی و بین المللی از آن استفاده می نمایند. در میان این وسایل نقلیه به ترتیب اتوبوس، قطار و هواپیما بیشترین متقاضی را در میان وسایل نقلیه عمومی دارند. میان این وسایل نقلیه قطار امن ترین وسیله حمل و نقل در دنیا به حساب می آید كه انسان ها با انتخاب آن دیگر نگرانی بابت تصادفات جاده ای و هوایی را نخواهند داشت.
تهیه بلیط قطار و استفاده از این وسیله ایمن چند خصوصیت دیگری را با خود به همراه دارد، یكی از این مزیت ها ثابت بودن قیمت بلیط قطار است. سفر با قطار دیگر نگرانی بابت یافتن مسیر و هزینه سوخت را به همراه نخواهد داشت.
مزایای سفر با قطار در مقایسه با هواپیما
دسترسی اتوبوس و قطار راحت تر از هواپیما می باشد ولی هزینه های كمتری را با خود به همراه خواهد داشت. برای سفر با هواپیما مسافر باید هزینه های فراوانی را برای رسیدن به فرودگاه خرج نماید ولی برای رسیدن به ایستگاه راه آهن می تواند از وسایل نقلیه عمومی داخل شهری با كمترین هزینه استفاده نماید.
بازرسی بدنی و اتلاف وقت ممنوع!
در مسافرت با قطار خبری از كنترل پاسپورت، بازرسی های بدنی و وسایل نیست. این بازرسی ها در فرودگاه ها وقت بسیار زیادی را از مسافران می گیرد و كلافگی بسیاری را در مسافرت بوجود می آورد. ولی در مسافرت با قطار كافی است ۲۰ دقیقه پیش از سفر در ایستگاه راه آهن حضور داشته باشید و با خیالی آسوده به دور از شلوغی و صف ماندن به سفر خود بپردازید.
بدون محدودیت بار سفر كنید!
سفر با قطار را بدون محدودیت در بار تجربه كنید. سفر با اتوبوس و هواپیما همیشه محدودیت های باری را با خود به دنبال داشته است. در هواپیما بسته به سفرهای داخلی و بین المللی این محدودیت ها اجرایی می شود. سفر با اتوبوس هم با بار كم باید صورت گیرد. سفر با قطار می تواند بارها و سوغاتی های فراوانی را با خود به همراه داشته باشد. نكته جالب حمل اتومبیل با قطار است. تا این حد می توان بار جا به جا كرد در قطار.


متنوع سفر كنید!
تنوع در حركت را به خصوصیات دیگر قطار و اتوبوس اضافه كنید. هواپیما ساعات محدودی از شبانه روز را تحت پوشش قرار می دهد. برنامه حركت قطارها بسیار دقیق و متنوع است و همین تنوع سبب شده تا نزدیك ترین ساعت به سفر را انتخاب كنید. اتلاف وقت را با رزرو بلیط قطار به دست فراموشی بسپارید.
استفاده از امكاناتی بی نظیر و كاربردی با هزینه بسیار كمتر از هواپیما سبب شده تا متقاضیان زیادی از بلیط قطار استفاده كنند. بلیط اتوبوس ارزان تر از بلیط هواپیما و قطار بوده ولی امكانات این دو را به همراه ندارد. اگر می خواهید بلیط یكی از این وسایل نقلیه را انتخاب كنید، سایت تیك بان در خدمت شماست. تیك بان یكی از معتبرترین و ایمن ترین سایت فروش بلیط قطار و اتوبوس است. سایت تیك بان (Tikban.com) دارنده نماد دوستاره اعتماد الكترونیك است و با تیم پشتیبانی خود به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شماست.
انتهای رپرتاژ آگهی


1398/07/30
19:22:08
4256
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , الكترونیك , بین المللی , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است