ادامه روند سوددهی هوآوی با رشد ۲۷ درصدی آمار فروش

ادامه روند سوددهی هوآوی با رشد ۲۷ درصدی آمار فروش المور: با بیان آمار رسمی سه ماهه سوم سال 2019 مشخص شد هوآوی توانسته در فروش محصولات خود در بخش گوشیهای هوشمند به رشد 27 درصدی برسد. همین طور هوآوی موفق شده در كشور چین هم ركورد جدیدی از فروش را ثبت كند.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام هوآوی، با وضع محدودیت های تجاری هوآوی با شریك های آمریكایی، خیلی از فعالان بازار جهانی تصور می كردند هوآوی وارد شرایط سختی برای فروش گوشیهای هوشمند می شود. اما در دو دوره گذشته و با انتشار آمار فروش محصولات هوآوی، مشخص شد این شركت همچنان در راه رشد قرار دارد و در حال افزایش فروش محصولات خود است.
یكی از مدیران ارشد شركت هوآوی در ماه گذشته اعلام نمود محدودیت های اعمالی كمتر از آنچه تصور می شد روی هوآوی تأثیر گذاشته است و با انتشار آمار جدید فروش گوشیهای هوشمند شاهد افزایش ۲۴.۴ درصدی فروش محصولات به ارزش ۸۶.۹۳ میلیارد دلار هستیم.
رویترز در گزارشی اعلام نموده كه برمبنای محاسبه های انجام شده از گزارش های هوآوی، میزان درآمد این شركت در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ رشدی ۲۳.۲۸ میلیارد دلاری داشته و این شركت توانسته به آمار ۱۸۵ میلیون دستگاه (از ابتدای سال میلادی تا اختتام ماه سپتامبر) برسد كه افزایشی ۳۹ درصدی نسبت به آمار مشابه سال قبل است.
فروش گوشیهای هوشمند یكی از بخش های فعالیت هوآوی در حوزه فناوری شمرده می شود و این شركت تجارت خودرا در زمینه های مختلف گسترش داده كه بخش مهمی از آن تكنولوژی ۵G است.


نكته قابل توجهی كه در مورد آمار فروش محصولات هوآوی در سه ماهه گذشته وجود دارد، ثبت ركورد جدید فروش در كشور چین است.
در گزارش اعلام شده از طرف موسسه معتبر Canalys، هوآوی در سه ماهه گذشته در چین موفق شده بیشتر از ۴۱.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد كه ۶۶ درصد افزایش را نسبت به دوره قبل نشان میدهد.
اهمیت این آمار زمانی مشخص می شود كه بدانیم فروش كلی گوشیهای هوشمند این دوره در چین حدود ۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افت داشته و تنها ۹۷.۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروش داشته كه ۴۱.۵ میلیون دستگاه آن با برند هوآوی به دست مشتریان رسیده است؛ هوآوی موفق شده با این آمار فروش برای ششمین دوره متوالی افزایش فروشی با نرخ رشد دو رقمی را در كشور خود ثبت كند.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1398/08/25
19:49:38
4281
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , ارز , بازار , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است