ویدیو، بازی و برنامه های كودكانه در بازار به مناسبت روز جهانی كودك

ویدیو، بازی و برنامه های كودكانه در بازار به مناسبت روز جهانی كودك المور: برنامه بازار به مناسبت روز جهانی كودك، روز چهارشنبه ۲۹ آبان، صفحه اول خویش را به محتوای كودكانه (ویدیو، بازی و برنامه) مختص كرده است.



به گزارش المور به نقل از ایسنا بنا بر اعلام كافه بازار، در روز جهانی كودك، پلت فرم اندرویدی بازار بعنوان بستر عرضه محتوا (ویدیو بازی و برنامه) روز چهارشنبه صفحه اول خویش را به مختص كرده است.

در برنامه بازار، كاربران می توانند علاوه بر استفاده از برنامه ها و بازی های كودكانه، فیلم و انیمیشن كودكان را بدون مشكل قطعی اینترنت تماشا كند.

كافه بازار چند ماه قبل از راه اندازی بازار كودك جهت استفاده كودكان از محتوای مناسب سن شان اطلاع داده بود.

امین نجات، دبیر بخش كودك كافه بازار در اینباره می گوید: «كافه بازار برای تسهیل دسترسی كودكان به محتوای مناسب و پیشگیری از دسترسی آنان به محتوای نامناسب برای سن آنها امكان فعال كردن حالت كودك را فراهم نمود. با فعال كردن حالت كودك، محتوای برنامه بازار (اعم از برنامه، بازی و ویدیو) بر مبنای رده سنی كودكان (تا ۱۰ سال) پالایش می شود و برنامه ها، بازی ها و ویدیوهای مناسب، تا حد ممكن، در معرض دید و استفاده ی آنها قرار می گیرد. اگر والدین این حالت را فعال كنند همه محتواها برای كودكان خواهد شد و دیگر، كودكان به سایر محتواها دسترسی نخواهند داشت. بازار در روزها و مناسبتهای مختلف در جهت افزایش رضایت كاربران از محتوا گام خواهد برداشت و اقدام كافه بازار برای اختصاص صفحه اول بازار به محتوای كودكانه در روز جهانی كودك در همین راستاست. »

به گفته دبیر بخش كودك كافه بازار، والدین جهت فعال سازی حالت كودك، كافیست روی گوشی خود در پایین صفحه اصلی بازار، به بخش «بازار من» بروند و دكمه «بازار كودك» را روشن كنند.

انتهای رپرتاژ آگهی






1398/09/03
10:36:30
4487
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است