اجرای طرح ویژه كمك هزینه جهیزیه توسط ماهور ماركت

اجرای طرح ویژه كمك هزینه جهیزیه توسط ماهور ماركت المور: فروشگاه فرش ماهور ماركت بعنوان نمایندگی فرش ماهور، طرح ویژه كمك هزینه 200 هزارتومانی جهت تهیه فرش برای زوج های جوان را در نظر گرفت.



به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام ماهور ماركت، فرش ماهور مفتخر است كه بعنوان واحد نمونه استاندارد استان اصفهان در تولید فرش ماشینی انتخاب گردد. طرح ویژه فرش جهیزیه، فروش اقساطی فرش، طرح تعویض فرش كهنه بانو و همین طور سرویس رایگان برای بازدید از فروشگاه همچون مزایای خرید فرش از این فروشگاه است. با عنایت به اینكه یكی از فرش های پرفروش در طرح های سالهای گذشته، فرش ۱۲۰۰ شانه است در این متن به معرفی و راهنما برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه می پردازیم.

فرش ۱۲۰۰ شانه پرطرفدارترین فرش ماشین

فرش ۱۲۰۰ شانه همچون فرش ­های پرطرفدار در بازار فرش ماشینی است. مزایای گوناگونی این فرش سبب شده تا اقبال خریداران خانگی به آن روزبه روز افزایش یابد. فرش ۱۲۰۰ شانه جلوه­ای خاص به اتاق پذیرایی بخشیده و زیبایی و ظرافت فرش های دستباف را تداعی می ­كند.



خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه چه محاسنی دارد؟

فرش­های ۱۲۰۰ شانه به سبب ریزبافتی و دستباف گونه بودن زیبایی چشم نواز و دل نشینی دارند، همین طور از استواری و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند. طرح و نقوش فرش به وضوح قابل مشاهده بوده و بر جلوه و شكوه آن می­افزاید؛ اما مزایای فرش ۱۲۰۰ شانه به اینجا محدود نمی گردد. بافت منسجم فرش علاوه برافزایش استحكام، مانع نفوذ گردوغبار به داخل آن است، درنتیجه فرش شما كمتر به شستشو نیاز پیداكرده و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

فرش­های ۱۲۰۰ شانه در مقایسه با انواع ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه دارای طرح­ ها و نقوش جذاب و چشم نوازتری هستند.

چه نخ و الیافی را انتخاب كنم؟

جنس الیاف مهم ترین عامل در كیفیت، زیبایی و ماندگاری فرش ۱۲۰۰ شانه است. هم اكنون بهترین نوع نخی كه در بافت فرش­ های ماشینی مورد استفاده قرار می­گیرد، نخ آكریلیك ۱۰۰ درصد هیت ست شده است. گرچه نخ های دیگری چون پلی استر و نایلون در بافت فرش­ها به كاربرده می­شوند اما كیفیت، مقاومت، طول عمر و ثبات رنگ الیاف آكریلیك بمراتب از سایر موارد بیشتر است.

هیت ست شدن هم فرآیندی است كه روی نخ انجام می شود و سبب كاهش پرزدهی فرش می شود.



چه طرح و رنگی مناسب منزل من است؟

در زمان خرید فرش انتخاب طرح و رنگ آن یكی از دغدغه­ های بانوان است. ابعاد فضا و میزان روشنایی محیط دو عامل مهمی است كه در یافتن طرح و رنگ مناسب به شما كمك می­ كند. برمبنای اصول طراحی دكوراسیون فرش­ هایی با طرح­ های شلوغ یا رنگ­های تیره و پررنگ فضا را كوچك تر از آنچه كه هست جلوه می­ دهند و بالعكس، فرش­ های خلوت یا دارای رنگ­ های روشن، فضا را بزرگ تر نشان می­ دهند. پس قبل از انتخاب فرش به این نكات توجه داشته باشید و در زمان خرید فرش ۱۲۰۰ شانه به دنبال مدل­ هایی باشید كه با فضای زندگی شما و میزان روشنایی آن متناسب باشند. طبیعتاً همخوانی طرح و رنگ فرش با دكوراسیون منزل خصوصاً اتاق پذیرایی نیز حائز اهمیت می باشد كه خانم­ های خوش سلیقه ایرانی دقت كافی دراین زمینه دارند.

فرش ۱۲۰۰ شانه مناسب فضاهای كوچك كدام است؟

طبق اصلی كه در بالا اشاره كردیم، در انتخاب فرش برای فضاهای كوچك لازم است به دنبال طرح هایی خلوت یا دارای رنگ­ های روشن و خنثی باشید. این نوع طرح و رنگ فضای شما را بزرگ تر نشان می­ دهند. یكی از نمونه فرش های مناسب برای خانه های كوچك فرش های طرح افشان است كه به سبب حذف شدن ترنج از نقشه آن فضای خانه را بزرگ تر نشان میدهد.

كیفیت فرش ۱۲۰۰ شانه را چطور بررسی كنم؟

ابتدا لازم است با خصوصیات یك فرش باكیفیت و درجه یك آشنا باشید. فرش های ممتاز و درجه یك فاقد عیوب غیرمجار هستند، از زیبایی، نرمی و لطافت بالایی برخوردار می باشند، طرح و نقش آنها به سبب ریزبافت بودن واضح است، پاخوری مناسبی داشته و درنهایت ثبات رنگ و ماندگاری بهتری دارند. بااینكه بررسی همه این موارد در هنگام خرید فرش امكان پذیر نیست، اما مشاهده شناسنامه فرش دراین زمینه راهگشای شما خواهد بود. با مراجعه به شناسنامه فرش می­ توانید درجه كیفیت فرش، جنس نخ خاب، تراكم، ابعاد، ارتفاع و بقیه مشخصات آنرا مشاهده و ارزیابی كنید.

چطور فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه خوب و ایده آل خودرا خریداری كنم؟

ما در این راهنمای مختصر اهتمام كردیم، اطلاعات كلی را در اختیار شما بگذاریم. فرش ماشینی را یك دفعه از نظر بافت مورد بررسی قرار دهید و یك دفعه مبتنی بر نیازهای خود و كاربردی كه از فرش انتظار دارید. فرش ماشینی خوب برای شما فرشی است كه علاوه بر برخورداری از كیفیت در بافت، با فضای مورد نظر شما مثل پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، راهرو و... از نظر ابعاد و كاربری تناسب داشته باشد، با سلیقه تان­ جور باشد و قدرت خرید آنرا داشته باشید.

فروشگاه فرش ماهور ماركت بعنوان نمایندگی فرش ماهور با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم فرش ماشینی این امكان را فراهم نموده است كه مشتریان عزیز فرش استاندارد كاشان را به قیمت كارخانه در فروشگاه تهران خریداری كنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح فروش اقساطی فرش، تعویض فرش كهنه بانو و هدیه ۲۰۰ هزارتومانی به كلیه عروس و دامادها هنگام خرید فرش جهیزیه و همین طور سرویس رایگان برای بازدید از فروشگاه به سایت mahoormarket.com بازگشت كنید و یا با شماره های ۰۲۱۳۸۴۳۷ و ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1398/10/07
10:29:59
4003
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , استاندارد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است