مزیت سرورهای اختصاصی ایران با صفرویك

مزیت سرورهای اختصاصی ایران با صفرویك به گزارش المور با داشتن سرور اختصاصی، تجارت شما می تواند سخت افزاری قدرتمند، قابل اعتماد و اتصال ایمن به برنامه های مهم اقتصادی شما داشته باشد.



به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام صفرویك، از آنجائیكه شما قدرت محاسباتی و اتصال خویش را با دیگران به اشتراك نمی گذارید، وظایف و عملكرد سرور شما روی منابع سخت افزاری كامل و سرعت پشت سرهم اجرا می شود. سرور اختصاصی یك كامپیوتر فیزیكی مستقل با منابع سخت افزاری و اتصال به اینترنت است كه به یك مستاجر سرور اختصاص داده شده است، به این مفهوم كه منابع سرور با هیچ كس دیگری به اشتراك گذاشته نمی گردد. سرورهای اختصاصی عرضه شده توسط صفرویك عملكرد سرور داخلی را بدون هیچ مشكلی در نگهداری سخت افزار و كلیه مزایای استفاده از سرورهای سطح بالا به شما عرضه می دهد.

با داشتن یك سرور اختصاصی، می توانید از راه دور از راه اینترنت برای انجام هرگونه سرویس مبتنی بر سرور مورد نیاز خود، از راه اینترنت متصل شوید. از سرور اختصاصی می توان برای میزبانی وب سایت ها، برنامه ها و خدمات یا برای تهیه نسخه پشتیبان و ذخیره اطلاعات مهم استفاده نمود. سرورهای اختصاصی همینطور می توانند خدمات ویژه ای را جهت استفاده داخلی مانند اجرای شبكه های اختصاصی یا سرورهای پرونده ای، میزبانی كنند.

آنچه را كه با سرور اختصاصی به دست خواهید آورد:

همه بسته های سرور اختصاصی صفرویك حداقل دارای یك آدرس IP و دسترسی كامل ریشه به مدیر سیستم عامل به سیستم عامل مورد نظر شما هستند همینطور آدرس ip به تعداد مورد احتیاج به كاربر عرضه می شود. در خرید سرور اختصاصی و خرید سرور مجازی همواره باید به راهكارهای امنیتی دیتاسنتر توجه كرد. یكی از اركان اصلی در دیتاسنترها (مركزداده)، برقراری امنیت می باشد كه از دغدغه های اصلی مشتریان و كاربران به حساب می آید. سطح امنیت عرضه شده توسط یك سرور اختصاصی با هیچ محیط میزبانی دیگر مطابقت ندارد. از آنجائیكه این سرورها منحصربه فرد و تحت كنترل كامل یك كاربر واحد هستند، نسبت به یك محیط چند مستاجر مانند cloud یا میزبان مجازی از امنیت بیشتری برخوردار می باشند. این امر بخصوص برای برنامه هایی كه با اطلاعات حساس سروكار دارند (مانند سفارشات خرید، اطلاعات شخصی و مالی) و برنامه هایی كه با اطلاعات لازم جهت رعایت مقررات نظیرGDPR، HIPAA، HITECH، PCI DSS كار می كنند بسیار مهم می باشد. بنابراین نیازمندی های اولیه امنیت و تكمیلی شركت صفرویك شامل موارد زیر می باشد:
استفاده از فایروال در محافظت از دیتا و انجام تنظیمات توسط تیم فنی صفرویك امكان استفاده اختصاصی یا اشتراكی از فایروال (در استفاده از فایروال مشترك از یك فایروال برای چندین كاربر استفاده می شود كه مدیریت آن توسط تیم فنی صفرویك است) امكان استفاده از فایروال مستقل فیزیكی یا مجازی برای سرورهای اختصاصی استفاده از تجهیزات IPS در محافظت و یا شناسایی حملات به سرورها عرضه سرویس شناسایی حملات به صورت مجانی
مزیت های سرور اختصاصی چیست؟

سرورهای اختصاصی ایران قدرتمندترین گزینه میزبانی زیرساخت از آنجاست كه تنها شخصی است كه به شما امكان دسترسی كامل و كنترل كل سرور را می دهد. هیچ گزینه دیگری نمی تواند همان سطح انعطاف پذیری و عملكرد را عرضه نماید. با داشتن یك سرور اختصاصی، می توانید از این امر اطمینان داشته باشید كه وب سایت یا برنامه شما با بالاترین عملكرد درحال اجرا است چونكه ۱۰۰٪ از منابع سرور را به خودتان می دهید. این بدان مفهوم است كه تمام قدرت سرور شما كاملاً به شما اختصاص داده شده است. عملكرد سایت یا برنامه شما از یك سرور اختصاصی، بهبود سرعت آن، زمان بارگذاری، مدیریت كار و رسیدگی به ترافیك بهره مند خواهدشد.

از میزبان سرور گرفته تا حافظه رم و فضای ذخیره سازی، می توانید آنرا مطابق میل خود شخصی سازی كنید. همه بسته های سرور اختصاصی صفرویك حداقل دارای یك آدرس IP عمومی و دسترسی كامل ریشه به مدیر سیستم عامل به سیستم عامل مورد نظر شما هستند. سرورهای اختصاصی ما برای رسیدگی به مقادیر زیادی از ترافیك طراحی شده اند.

با سرور اختصاصی چه كاری می توانید انجام دهید؟

اگر به دنبال عملكرد اوج هستید، یك سرور اختصاصی همان چیزی است كه شما نیاز دارید. آنها به راحتی می توانند وب سایت های پر ترافیك، برنامه های وب و هر نمونه دیگری را كه عملكرد، امنیت و آزادی كنترل در آن حائز اهمیت می باشد، كنترل و میزبانی كنند. با داشتن سرور اختصاصی یا سرور مجازی ایران از راه دور، می توانید خدمات وب و برنامه های خویش را به صورت آنلاین در دسترس مشتریان و كاربران خود در سراسر جهان قراردهید. سرورهای اختصاصی ما بعنوان كامپیوتر های فلزی لخت همراه با سیستم عامل مورد نظر شما از قبل نصب شده اند. علاوه براین، ما ابزارها و برنامه های اضافی را به شما عرضه می دهیم تا سرور شما هنگام تحویل آن به شما آماده استفاده گردد.

نصب و پشتیبانی كنترل پنل های مختلف

• راه اندازی و نصب vesta cp
• راه اندازی و نصب plesk
• راه اندازی و نصب cpanel
• راه اندازی و نصب direct admin

سرویس حرفه ای ساز

• افزایش امنیت و كارایی سرور
• انجام كانفیگ اولیه سرور در خصوص
• نصب پنل ها و پلتفرم های مورد نیاز و اولیه یك سرور
•نصب و راه اندازی Nginx Apache، IIS. MySQL...

سرویس مدیریت سرور

• نگهداری و تغییرات روی سرور
• رفع عیوب احتمالی سرور
• بررسی میزان منابع در دسترس به صورت روزانه و ارسال گزارش آن
• بك آپ گیر روزانه از سرور
• به روزرسانی منابع نرم افزاری
• صرفه جویی در هزینه های مشترك
• انجام امور توسط نیروهای مجرب و كارآزموده

جهت مشاهده دیگر دیتاسنتر و اینترنت پرسرعت خانگی و سازمانی می توانید به نشانی https: //0-1.ir مراجعه كنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


1398/10/14
21:53:44
3932
5.0 / 5
موضوعهای خبر: اقتصاد , تجارت , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است