ویژگی­های فروشگاه­های اینترنتی مبل (بخش اول)

ویژگی­های فروشگاه­های اینترنتی مبل (بخش اول) به گزارش المور امروزه با گسترش فروشگاه ­های اینترنتی، مردم خیلی از مایحتاج خویش را از راه این فروشگاه ­ها و به صورت اینترنتی تهیه می­ كنند.



به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابراعلام توكامارك، مبلمان یكی از مواردی است كه شاید زمانی صحبت از خرید اینترنتی آن بسیار دور از ذهن و حتی غیر منطقی جلوه می كرد، چون كه همواره این ذهنیت وجود دارد كه مبلمان باید از جهات مختلفی نظیر كیفیت رنگ، نشیمن، جنس پارچه و مواردی از این دست احتیاج به بررسی حضوری دارد. اما هم اكنون، نه تنها در جهان كه در كشور ما هم فروشگاه­ های اینترنتی گوناگونی مبادرت به فروش مبل می ­كنند. در این مقاله می خواهیم نكاتی را در مورد خصوصیت ­های فروشگاه ­های اینترنتی مبلمان بیان نماییم.

ویژگی­های فروشگاه ­های اینترنتی مبلمان

فروشگاه ­های اینترنتی و سنتی مبل دارای ویژگی­ های مشترك و غیر مشترك هستند كه مهمترین خصوصیت ­های فروشگاه ­های اینترنتی مبلمان در مقابل فروشگاه­ های سنتی این محصولات را می ­توان در چارچوب موارد زیر بیان نمود:

تنوع نخستین خصوصیت فروشگاه ­های اینترنتی مبل

به عنوان نخستین وجه تمایز خرید اینترنتی مبل نسبت به خرید سنتی آن، تنوع بیشتر مدل ­های مبل قابل عرضه در فروشگاه ­های اینترنتی است. معمولاً در فروشگاه­ های مبل كه در بازار فیزیكی وجود دارند به علت محدودیت فضا، تمركز بر مدل­ های پرفروش و... مدل­ های كمتری برای عرضه وجود دارد؛ اما در فروشگاه ­های اینترنتی این محدودیت ­ها اساساً وجود نداشته و بنابراین می ­توان مدل­ های بیشتری را برای خرید بررسی و ارزیابی كرد. هم­چنین غالب فروشگاه های فیزیكی و سنتی معمولاً عرضه ­كننده سبك خاصی از مبلمان هستند و بین انواع مختلف مبل یعنی مبل راحتی، كلاسیك و استیل یا همان سلطنتی یكی را عرضه می­ كنند اما در فروشگاه ­های اینترنتی معمولاً همه سبك­ های مبلمان عرضه می شود.



استقلال در تصمیم­ گیری

پیش از این گفتیم كه نخستین وجه تمایز خرید اینترنتی و خرید سنتی و فیزیكی مبل، تنوع در مدل­هاست كه سبب افزایش قدرت تصمیم­ گیری خریدار می ­شود. علاوه بر این، در خرید سنتی فروشندگان مبل كه معمولاً فروشندگانی زبده و ماهر هستند تلاش در انحراف نظر خریداران به یك یا چند مدل خاص دارند. این امر علل مختلفی دارد همچون سود بیشتر برخی مدل­ ها، دردسر كمتر تولید برخی مدل ­ها و... اما به علت اینكه شما به هنگام بررسی و مقایسه مدل­ ها در فروشگاه­ های اینترنتی تحت تاثیر صحبت­ های فروشنده قرار نخواهید گرفت، تصمیم ­گیری شما در وهله اول بعنوان خریدار بر مبنای بررسی ­های خود شما و مستقل از فروشنده بوده و در ادامه در صورت احتیاج به راهنمایی یا سؤالات بیشتر می­ توانید برای مشاوره با فروشگاه­ تماس بگیرید.



قیمت پایین تر

اساساً در فروش اینترنتی به علت نبود هزینه­ هایی نظیر اجاره بهای مكان فیزیكی فروشگاه و افزایش رقابت جهت جذب مشتری انعطاف­ پذیری در قیمت بیشتر از فروش سنتی است؛ البته این به معنای هزینه­ های كمتر فروشگاه اینترنتی نیست. در مورد مبلمان هم معمولاً چون فروشگاه ­های اینترنتی با حذف واسطه­ ها تلاش در برقراری ارتباط مستقیم با خریداران می ­كنند و هم به جهت اینكه هنوز خرید سرویس مبلمان به صورت اینترنتی در بین مردم كشور ما مرسوم نشده است، قیمت ­ها به نسبت بازار معمولاً پایین تر است. البته هم اكنون در بین فروشگاه ­های اینترنتی مبلمان غالب فروشگاه ­ها هنوز نقش واسطه را میان تولید كننده و مصرف كننده دارند و تعداد تولیدكنندگانی نظیر توكامارت كه به صورت مستقیم مبادرت به عرضه محصولات خود می ­كنند. اندك هستند. اما در مجموع، قیمت در فروشگاه ­های اینترنتی مبلمان نسبت به فروشگاه­های سنتی كمتر است.

در این مطلب به بیان سه خصوصیت از ویژگی­ های فروشگاه ­های اینترنتی مبلمان پرداخته شد. در بخش ­های بعدی خصوصیت ­های بیشتری از این فروشگاه ­ها بیان خواهد شد. هم­چنین می ­توانید برای كسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اینترنتی مبل راحتی، سلطنتی یا به سایت tookamart.com رجوع كنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


1398/10/23
22:06:23
4337
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بازار , تولید , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است