یك دیپلمات چینی اعلام كرد؛

مشوق های صادراتی چین برای مصر

مشوق های صادراتی چین برای مصر المور: یك دیپلمات چینی شركت های مصری را دعوت كرد تا امسال در نمایشگاه بین المللی واردات چین حضور پررنگ تری داشته باشند.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از شین هوا، نماینده و فرستاده نمایشگاه بین المللی واردات چین، در قاهره، شركت های مصری را به حضور پررنگ تر در نمایشگاه امسال شانگهای دعوت كرد تا از این شانس برای افزایش صادرات خود به بازار چین استفاده كنند.
لیو فوژو، معاون مدیر كل نمایشگاه بین المللی واردات چین، در اجلاسی كه بمنظور معرفی و تبلیغ سومین دوره این نمایشگاه در قاهره برگزار شده بود، اظهار داشت: واردات عظیم چین با بهبود و تقویت جهانی سازی اقتصاد، ارتباط مستقیم دارد.
او اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی واردات چین نشان دهنده گام های شفاف و مداوم چین در امتداد باز كردن هرچه بیشتر بازار چین به روی جهان است و این نه تنها با وارد كردن كالا، بلكه با واردات خدمات صورت خواهد گرفت.
او افزود: در ۱۵ سال آینده چین كالاهایی به ارزش ۳۰ تریلیون دلار و خدماتی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار وارد خواهدنمود.
او اظهار داشت: چین و مصر بازارهای گسترده ای دارند كه این فرصت هایی برای همكاری اقتصادی، سرمایه گذاری و تبادلات تجاری بیشتر، به وجود می آورد.
نمایشگاه بین المللی واردات چین در سال ۲۰۱۹ با استقبال ۳۵۰۰ شركت از ۱۵۵ كشور جهان روبرو شد.
این دیپلمات چینی شركت های مصری را دعوت كرد تا در سومین نمایشگاه بین المللی واردات چین كه در نوامبر ۲۰۲۰ در شانگهای برگزار می گردد شركت نمایند. او اشاره نمود كه بعضی از شركت های مصری حضور فعالی در دو نمایشگاه قبلی داشته اند.


منبع:

1398/10/24
14:18:22
4192
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بین المللی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است