معاون توسعه كسب و كار شركت پرداخت الكترونیك سداد مطرح كرد؛

توان پیش بینی بازارهای نوظهور، عملكرد موفق در بازار كسب و كار است

توان پیش بینی بازارهای نوظهور، عملكرد موفق در بازار كسب و كار است المور: مهم ترین بخش از دستاوردهای كسب و كاری پرداخت الكترونیك سداد، پیش بینی و حضور در بازارهای نوظهور است.



به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابراعلام پرداخت الكترونیك سداد، امیرحسین داودیان، معاون توسعه كسب و كار شركت پرداخت الكترونیك سداد، مهم ترین بخش از دستاوردهای كسب و كاری شركت را حضور در بازارهای نوظهور دانست و اظهار داشت: در این صنعت پیش بینی روال های كسب و كار و بازارهایی كه در آینده شكل می گیرند از اهمیت بسیاری برخوردارست و شامل پیش بینی این امر است كه چه خدماتی در بازار وارد حوزه پرداخت الكترونیكی می شوند، نظیر خدماتی كه قبلا در حوزه پرداخت الكترونیكی قرار نداشته اند یا خدمات الكترونیكی كه به صورت حضوری انجام می شده اند.

وی در ادامه تشریح كرد: در این خصوص ما هرسال یك پیش بینی برای سال آینده ارائه می دهیم. در سال قبل و در همایش بانكداری یكی از پیش بینی های این بود كه كیف پول ها حضور قدرتمند و پررنگی در حوزه پرداخت خواهند داشت. پیش بینی دیگر در زمینه پرداخت های خرد و شكل گیری بازارهای جدید در چارچوب سوپرماركت های آنلاین و امثال آن بود. موضوع دیگری كه آنرا پیش بینی كرده بودیم ادغام كسب و كارهای جدید با یكدیگر برای شكل گیری نوع جدیدی از ارائه خدمات در چارچوب سوپر اپها بود.

وی همین طور اضافه كرد: توان پیش بینی ما درباب بازارهای نوظهور و كسب و كارها در آینده نشان دهنده توانمندی و عملكرد موفق در شناخت بازار و كسب و كار است كه راهنمای سداد به سمت حوزه های جدید تكنولوژی است.

داودیان با اشاره به اینكه پیش بینی ما در شركت پرداخت الكترونیك سداد نه بعنوان یك بنگاه تحقیقاتی بلكه بعنوان یك بنگاه تجاری فعال در صنعت انجام می شود، اضافه كرد: بدین سبب به آنچه پیش بینی می نماییم باور داریم و به آن حوزه ورود می نماییم.

وی با اشاره به اینكه موضوع كیف پول با فاصله ی كمتر از یكسال از طرح آن، امروز آماده بهره برداری ست و درگام نخست برای چند میلیون كاربر اپلیكیشن ایوافعال شده است، اظهار داشت: به زودی می توان آنرا خارج از شبكه سداد و در بسترهای دیگر نیز مشاهده كرد.

سداد جنگ كیف پول را در سال ۹۷ پیش بینی نمود و الان یكی از پیشتازان این حوزه است.

انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1398/10/25
20:07:48
4261
5.0 / 5
موضوعهای خبر: الكترونیك , بازار , بانك , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است