معروف ترین هتل ها در اصفهان كدام است؟

معروف ترین هتل ها در اصفهان كدام است؟ المور: اصفهان یكی از به یادماندنی ترین مقصدهای گردشگری در ایران می باشد به همین جهت اقامت در آن نیز بسیار مورد بررسی قرار می گیرد.



به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل، تعدد هتل ها در اصفهان بسیار بالاست و رزرو هتل در این شهر در تمام فصول رونق دارد بدین جهت در پرشین هتل به بررسی سه هتل مشهور با اسامی هتل شاه عباسی اصفهان، هتل پارسیان كوثر اصفهان و هتل آُسمان می پردازیم.

رزرو هتل در اصفهان بااینكه بسیار آسان بنظر می رسد اما باتوجه به هدف توریست انتخاب موقعیت مكانی و هزینه و كیفیت مناسب نیز بسیار مهمست كه به این منظور بهتر است به شهر تسلط كافی داشته باشید و یا از كارشناسان خبره در این عرصه مشورت كنید. اگر برای بازدید از دیدنی های توریستی شهر سفر كرده اید، بهتر است هتلی نزدیك به میدان نقش جهان و یا منطقه چهارباغ را رزرو كنید در غیر این صورت باتوجه به هدف خود از سفر مناطق دیگر شهر را بررسی كنید.

هتل شاه عباسی اصفهان مجلل ترین بنای تاریخی

هتل شاه عباسی اصفهان شاید یكی از باشكوه ترین بناهای تاریخی و مجلل در دنیا باشد و بی گمان مبالغه ای در آن نیست. این هتل كه كاروانسرایی بود متعلق به دوران شاه سلطان حسین است. تحفه ای كه وی به مادرش بخشید الان میزبان توریستهای خارجی است. هرچند این بنا به ثبت میراث فرهنگی و یونسكو نرسیده است اما چیزی از شكوه و جلال آن كم نمی نماید. این هتل در عین زیبایی و امكانات مدرن و بروز، تاریخی و نمادی از معماری ایرانی است.

هتل شاه عباسی اصفهان در مقایسه با گران ترین هتل دنیا كه كمی مشابه آن است بسیار ارزان تر می باشد. هتل The mansion at the MGM grand آمریكا با هزینه اقامتی شبی پنج هزار دلار نیز بنایی تاریخی با سقف هایی گنبدی است. در مقایسه با این هتل آمریكایی هزینه اقامت در هتل عباسی برای یك توریست خارجی بسیار ناچیز و شگفت آور است هر چند این هزینه برای توریستهای داخلی ایران كمی سرسام آور به نظر می رسد؛ اما با اقامت در آن علاوه بر استراحت می توان از نقاشی های ایرانی و اسلامی و معماری باشكوه و تاریخی و باغی سرسبز و وسیع لذت برد.

هتل شاه عباسی اصفهان با سالن های مجلل گوناگون مكانی تودرتو و خیره كننده است كه تماشای آن به تنهایی ساعت ها زمان نیاز دارد. نقاشی ها، آینه كاری ها، مقرنس ها و گچ كاری ها و حتی چیدمان با رنگ های گرم و شاد به شهرت این هتل افزوده است. این هتل علاوه بر معماری و راحتی منحصربه فرد موقعیت مكانی عالی برای گردشگران دارد. بعنوان مثال باغ هشت بهشت تنها چند دقیقه پیاده روی با این هتل فاصله دارد و در این حین رستوران ها و فروشگاه ها و آثار تاریخی گوناگون دیگری نیز قابل بازدید هستند.



هتل پارسیان كوثر اصفهان باكیفیت ترین هتل قدیمی شهر

هتل پارسیان كوثر اصفهان هرچند قدمتی همچون هتل شاه عباسی ندارد اما كیفیت ارائه خدمات آن از سال ها پیش زبان زد است. این هتل حدود ۵۰ سال پیش راه اندازی شد و بارها تغییر نام داد. زیر مجموعه هتل های شرایتون آمریكا و تنها شعبه آن در ایران است. این گروه هتل در بیشتر كشورهای دنیا شعبه دارد هرچند در ایران بخت یارش نبود و تنها چند سال بعد از تاسیس در روند انقلاب اسلامی با تحولاتی روبرو شد اما الان زیر مجموعه هتل های پارسیان در ایران می باشد. گروه هتل های پارسیان در ایران یكی از باكیفیت ترین هتل هایی است كه مورد اعتماد مردم قرار دارد و مشتریان این گروه هتل اغلب وفادار هستند.

هتل پارسیان كوثر اصفهان در موقعیت مكانی مناسب برای بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی قرار دارد. این هتل حاشیه خیابان ملت و مجاور رودخانه زاینده رود واقع است. پارك های حاشیه زاینده رود اقامت در این هتل را دوست داشتنی تر می كند و امنیت شبانه در این منطقه برقرار است بطوریكه می توان نیمه های شب بدون نگرانی در حاشیه رودخانه و روی سی وسه پل قدم زد. همین طور محوطه فضای سبز و وسیع هتل با استخری رو باز و نر پردازی عالی مكان مناسبی برای وقت گذرانی می باشد.

هتل پارسیان كوثر اصفهان با رستوران در فضای باز و همین طور رستوران در فضای بسته با چشم انداز وسیع به باغ رضایت میهمانان را جلب می كند. همین طور این هتل با وجود بیلیارد، زمین تنیس، كلوپ بازی و استخر و سونا و جكوزی نیاز گردشگران به تفریحات را نیز برطرف می كند. اتاق های این هتل نیز دل باز و مرتب هستند و بعضی از آنها به سمت باغ یا پارك و زاینده رود چشم اندازی مناسب دارند.



هتل آسمان اصفهان هتلی با رستوران گردان

هتل آسمان اصفهان هتلی با خاصیت منحصربه فرد در شهر می باشد. این هتل تنها هتل با رستوران گردان مرتفع در این شهر می باشد. هتل آسمان هتلی چهار ستاره اما با كیفیت در موقعیت مكانی عالی نسبت به جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر می باشد. هر چند فاصله این هتل با میدان نقش جهان نسبت به هتل های شاه عباسی و هتل كوثر بیشتر است اما در واقعیت این مزیتی برای آرامش بیشتر میهمانان و چشم اندازی زیباتر به شهری در جوار رودخانه زاینده رود و كوه صفه است.

هتل آسمان اصفهان ساختمانی مرتفع است كه در طبقه فوقانی آن رستورانی گردان با چشم انداز پانوراما به شهر وجود دارد. این رستوران علاوه بر محبوبیت بین گردشگران، شهرت خوبی بین شهروندان برای مهمانی های بزرگ دارد. علاوه بر چشم انداز زیبا انواع غذاهای دریایی و خوراك ها و سالاد، كباب ها و غذاهای ایرانی دیگر با كیفیتی خوب ارائه می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1398/11/14
13:34:20
4308
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , ارز , خدمات , دلار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است