اهمیت آنالیز اینستاگرام برای رشد كسب و كار

اهمیت آنالیز اینستاگرام برای رشد كسب و كار به گزارش المور این روزها شبكه های اجتماعی به یك عامل مهم برای موفقیت در كسب و كار تبدیل گشته اند. تعداد كاربران شبكه های اجتماعی در سال ۲۰۱۹ در دنیا؛ از جمعیت كل دنیا در سال ۱۹۷۱ بیشتر است.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام نوین هاب، فعالیت در شبكه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان بیشتر، آگاهی از برند و در نتیجه فروش بیشتر، اجتناب ناپذیر است. اینستاگرام با یك میلیارد كاربر، ثابت كرده كه یكی از مفیدترین شبكه های اجتماعی برای كسب و كارها است.
استفاده از اینستاگرام یك راه عالی برای عرضه برند شما به مخاطبان است. به خصوص اگر مخاطبان هدف شما جوانان باشند. ۹۰% كاربران اینستاگرام حداكثر ۳۵ سال سن دارند.
دیگر شكی در مزایای استفاده از شبكه های اجتماعی وجود ندارد؛ بلكه باید به روش های استفاده از آنها فكر نماییم.
اما در اینجا سوال هایی برای صاحبین كسب و كار پیش می آید:
چگونه می توانم از استراتژی اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرم؟
چگونه می توانم از نتایج فعالیت خود در اینستاگرام مطمئن باشم؟
پاسخ های زیادی برای این سوال ها وجود دارد. اما همه آنها یك پاسخ مشترك دارند: «آنالیز اینستاگرام».
فعالیت در اینستاگرام بدون اندازه گیری آمار و ارقام، مانند رفتن در یك جاده تاریك و بدون هدف است. اما اگر به آنالیز اینستاگرام توجه كنید، می توانید تعیین كنید كه استراتژی بازاریابی شما موفقیت آمیز است یا خیر.
چند معیار با ارزش در اینستاگرام برای رصد و آنالیز وجود دارد. این كه كدام معیار را بررسی كنید، كاملا بستگی به استراتژی و هدف بازاریابی شما دارد.
بعنوان مثال اگر هدف شما آگاهی از برند است؛ تمركز شما باید روی تعداد اكانت های منحصر به فردی باشد كه شما را می بینند (Reach). از سوی دیگر اگر به دنبال تولید سرنخ (Lead Generation) هستید؛ روی مشاركت مخاطبانتان تمركز كنید تا بتوانید عملكرد و رفتار آینده آنها را پیشبینی كنید.
حجم اطلاعات آنالیز اینستاگرام بالاست و شاید در نگاه اول شما بترسید و آنالیز اكانت خویش را به تعویق بیاندازید.
برای این كه كمتر احساس سردرگمی كنید، می توانید از ابزار آنالیز اینستاگرام استفاده كنید.
نوین هاب
نوین هاب از نخستین و كامل ترین ابزار مدیریت شبكه های اجتماعی در ایران است. آنالیز اینستاگرام یكی از این امكانات این ابزار كاربردی است.
در بخش آنالیز اینستاگرام شما می توانید رشد فالوورهای خویش را به صورت نمودار ببینید. همینطور میزان بازدید یا ایمپرشن در بازه های زمانی مختلف در چارچوب نمودار به شما نشان داده خواهد شد.
شما همینطور می توانید میزان مشاركت یا اینگیجمنت مخاطبان با اكانت اینستاگرام خود را، به صورت نمودار مشاهده كنید.
یكی از مهم ترین اطلاعاتی كه با استفاده از آنالیز اینستاگرام به دست خواهید آورد؛ ساعت آنلاین بودن فالوورها در بازه های زمانی متفاوت می باشد. با دانستن زمان آنلاین بودن فالوورهایتان می توانید استراتژی دقیق تری برای فعالیت در اینستاگرام تعیین كنید.
برای ساده تر شدن كار شما، بهترین زمان انتشار پست در آنالیز اینستاگرام بر مبنای ساعات آنلاین بودن فالوورهایتان به شما عرضه می شود، و دانستن بهترین زمان انتشار پست به رشد فالوورهای شما هم كمك خواهد نمود.
تنها راه موفقیت در اینستاگرام، اطلاع از چگونگی عملكرد این پلت فرم و استفاده از امكانات بی شمار آن است. برای رصد نحوه فعالیت خود در اینستاگرام؛ سری به سایت نوین هاب بزنید و از آنالیز اینستاگرام خود به صورت كامل آگاه شوید.
انتهای رپرتاژ آگهی


1398/11/24
01:54:09
5.0 / 5
3102
تگهای خبر: ارز , بازار , تولید , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است