تقدیر از بانك در مراسم تجلیل و تكریم از كارآفرینان و مدیران اشتغال زای كشور

تقدیر از بانك در مراسم تجلیل و تكریم از كارآفرینان و مدیران اشتغال زای كشور به گزارش المور در یازدهمین جشنواره سالانه تجلیل و تكریم از كارآفرینان و مدیران اشتغال زای كشور از بانك رفاه كارگران به پاس پشتیبانی از تولید و اشتغال، كارآفرینی و نقش آفرینی در این عرصه ها تقدیر به عمل آمد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بانك رفاه كارگران، در مراسم تجلیل و تكریم از كارآفرینان و مدیران اشتغال زای كشور كه با حضور سخنرانان برجسته و كارآفرینان موفق كشور در محل مركز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، از بانك رفاه بعنوان سازمان كارآفرین تقدیر به عمل آمد و آقای خجسته پور از همكاران اداره بانكداری شركتی به نمایندگی آنرا دریافت كرد.
در این رویداد سالانه كه با عاملیت اداره بانكداری اختصاصی و تجاری و حضور تنی چند از مسؤلان و كارشناسان بانك در حوزه های مختلف برگزار شد، بانك رفاه علاوه بر حمایت مادی و معنوی از جشنواره، حضور فعال تبلیغاتی هم داشت.
بانك رفاه در جهت پشتیبانی از رونق تولید و بعنوان بانك اجتماعی، تابحال هر ساله در این رویداد كه به منظور اشتراك گذاری تجارب و دانش ارزشمند كارآفرینان برتر و هم تجلیل و تكریم از تلاشگران عرصه تولید، اشتغال و توسعه پایدار صورت می پذیرد حضور فعال دارد و از كارآفرینان و مدیران اشتغال زا حمایت می كند.
انتهای رپرتاژ آگهی


1398/12/01
13:32:47
3872
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بانك , بین المللی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است