بهترین دوربین های عكاسی نیكون

بهترین دوربین های عكاسی نیكون به گزارش المور سالهاست همه نیكون را بعنوان یكی از بهترین برند تولیدكننده دوربین ها و لنز عكاسی می دانند به خصوص كه در ساخت دوربین های DSLR و بدون آینه به خوبی توانایی های خویش را در این حوزه ثابت كرده است.



به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام دیجی۲۴، محصولات این شركت توسط عكاسان مبتدی و حرفه ای خریداری می شوند و هم اكنون خیلی از دوربین های این شركت در فهرست بهترین ها در كنار رقبایش قرار می گیرد كه در ادامه این مقاله قصد معرفی بعضی از آنها را داریم.

بهترین دوربین های DSLR نیكون

دوربین عكاسی نیكون D۶: عكاسان ورزشی حرفه ای برای كسب بهترین نتیجه در كارشان به چه چیزی نیاز دارند؟ فریم ریت بالا و اتوفوكوس بسیار سریع كه تمام سوژه ها را بدون كوچك ترین مشكلی تشخیص و دنبال كند. سنسوری كه درون این مدل نصب شده ۲۰.۸ مگاپیكسل و از مدل سیموس است. پردازنده تایپ اكسپید ۶ است و ایزو آن از ۱۰۰ تا ۱۰۲۴۰۰ را ساپورت می كند. قابلیت فیلمبرداری ۴ كی دارد و می توان با آن با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه عكاسی كرد.

دوربین نیكون d۵ هم درست مانند دی ۶ بوده تنها تفاوتی كه بین آنها دیده می شود، سرعت عكاسی پی دی پی است كه ۱۲ فریم بوده و نوع پردازنده آن كه اكسپید ۵ است. از مدلهای دی دوربین Nikon d۴s برای كسانی مناسب می باشد كه می خواهند با هزینه كمی ارزان تر از مدل قبلی بازهم یك دوربین حرفه ای را داشته باشند. حسگری ۱۶.۴ مگاپیكسلی سیموس در كنار پردازشگر اكسپید ۴ عملكرد قابل قبولی را به آن می بخشد. حساسیت حسگر ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ بوده و كیفیت فیلمبرداری آن فول اچ دی و نهایت سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است.

دوربین عكاسی nikon d۸۵۰

بدون یك این مدل از بهترین های نیكون بوده و با داشتن یك حسگر ۴۵.۷ مگاپیكسلی جزئیات را به طرز باورنكردنی در تصویر نشان داده است. پردازنده آن اكسپید ۵ است و حساسیت سنسوران در بازه ۶۴-۲۵۶۰۰ است. فوكوس آن ۱۵۳ نقطه تشخیص فاز دارد و قابلیت فیلمبرداری با كیفیت ۴ كی هم دارد.



بهترین دوربین های بدون آینه نیكون

زد ۷ یكی از معدود نمونه هایی بود كه به محض ورود به بازار از استقبال بسیار زیادی روبه رو شد. حسگر دوربین بسیار قدرتمند و ۴۵.۷ مگاپیكسل دارد كه همراه با سیستم پردازشی expeed ۶ یكی از حرفه ای ترین دوربین های را تشكیل می دهد.

به علاوه سیستم فوكوس خودكار دوربین ۴۹۳ نقطه تشخیص فاز دارد كه آنرا به یكی از بهترین سیستم ها مبدل می كند. عملكرد دوربین در تاریكی هم به جهت ایزو ۶۴-۲۵۶۰۰ و سنسور بزرگ قابل ستایش است.



اگر به دنبال یك دوربین بدون آینه كوچك و سبك هستید و z۷ نظر شمارا به خود جلب كرده اما بودجه برای خرید آنرا ندارید بهتر است زد شیش را تهیه كنید. این مدل یك سنسور ۲۴.۵ مگاپیكسلی دارد و از همان سیستم پردازشی استفاده می نماید.

نقاط فوكوس كمتری دارد اما با ۲۷۳ نقطه از نوع phase detection به خوبی نیاز یك عكاس نیمه حرفه را برطرف می كند. فیلمبرداری هم با هر دو این محصولات با كیفیت ۴ كی انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی دی جی ۲۴

این مقاله توسط فروشگاه آنلاین دی جی ۲۴ تهیه شده است. در دی دیجی ۲۴ می توانید انواع دوربین های عكاسی نیكون و دیگر برندها را همراه با دیگر تجهیزات مورد نیاز عكاسی تهیه كنید.

محصولات خریداری شده به صورت مجانی به تمام است آنها ارسال می شوند. برای كسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.digi۲۴.ir رجوع كنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


1398/12/06
23:46:44
3666
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بازار , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است