دوره های آنلاین اكسیر آیلتس

دوره های آنلاین اكسیر آیلتس به گزارش المور با تجربه سال ها برگزاری دوره های IELTS حضوری، بالاخره در سال 1398 آكادمی اكسیر موفق شد با اجرای پلت فرم برگزاری دوره های آنلاین آیلتس آكادمی اكسیر، تِلِكس (TelEx: Tele Elixir) به معنای ˮاكسیر از راهِ دورˮ، با بالاترین كیفیت، استاندارد و میزان بازدهی، دوره آنلاین IELTS را برگزار كند.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان آنلاین اكسیر، این مجموعه مفتخر است كه سرانجام سیستم جامع آموزشی و خوش نامِ اكسیر آیلتس را، بعد از سال ها فعالیت درخشان، بالاخره به صورت آنلاین هم در دسترس عزیزان شهرستان ها، خارج از ایران، و دركل، در اشل جهانی اجرا نماید. در ادامه می خواهیم به تعریف و بررسی مزایا، و مقایسه آن با دوره های حضوری آیلتس بپردازیم.
تعریف دوره آنلاین آیلتس – مولتی مدیای تلكسی دوره آنلاین IELTS این است كه متقاضیان آیلتس، با گذراندن، بدون احتیاج به حضور در كلاس، بدون محدودیت های زمانی و مكانی، و با حضور دائم استاد به صورت آنلاین، تماما جهت شركت در آزمون آیلتس آماده می شوند.


مزیت استثنایی، پشتیبانی دائم العمر! بسیاری از موسسات و مراكز مشغول آموزش آنلاین آیلتس هستند اما كسی جرات نمی كند برای محصولش پشتیبانی دائم العمر ارائه كند! با یكبار ثبت نام در دوره آنلاین اكسیر آیلتس و تهیه پكیج، برای همیشه سوالات شما را جواب می دهیم.
آكادمی اكسیر با طرح آموزشی نوین و فوق العاده خود، با شعار #تلكسی_شو #همیشگی_شو، به متقاضیان آیلتس پیشنهاد بسیار ارزشمند و ویژه ای می دهد. تا عمر دارید سوال بپرسید و راهنمایی و جواب دریافت كنید.
پاسخ های خویش را بطور قطع از یك آیلتس منتور (IELTS Mentor) می گیرید، كسی كه وجودش تضمین موفقیت شما در آیلتس است.


مهارت های آموزشی داده شده دوره آنلاین آیلتس تلكس هر چهار مهارت، یعنی ریدینگ آیلتس، رایتینگ آیلتس، لیسنینگ آیلتس، و اسپیكینگ آیلتس در این آموزش آیلتس آنلاین داده شده، و همینطور دوره های زبان عمومی لازم برای پایه در پلت فرم TelEx موجود و قابل ارائه است.
همان مطالبی كه در دوره آیلتس حضوری آكادمی اكسیر تدریس می شود به صورت ویدیویی درآمده و متقاضیان آیلتس این مطالب را وارد كتب اكسیر آیلتس شان می كنند. هرجا كه سوال داشتند، پشتیبان دوره های تلكس پاسخگوست.
مفاهیم و دروس پایه ای آیلتس؟ بله. آموزش های آنلاین تلكس گسترده است و وارد زبان عمومی و فضای آكادمیك هم می شود: كلاس زبان آنلاین، دوره آنلاین گرامر انگلیسی (iGram)، دوره آنلاین لغات انگلیسی (iVocab)، و دوره آنلاین لهجه و تلفظ انگلیسی (iPhone) به همراه دوره آنلاین آیلتس تلكس در خدمت شماست!
مزایای شركت در دوره آنلاین اكسیر آیلتس روی پلت فرم TelEx · از كرونا در امان می مانید؛ · پشتیبانی دائم العمر آیلتس منتور اكسیر را دارید؛
· تعدد منابع حذف شده و گرفتار سردرگمی نمی شوید؛
· طرح درس و مباحث عینا مثل دوره حضوری آیلتس است؛
· با عنایت به ترافیك و مشكلات رفع و آمد، دوره آنلاین آیلتس كار را برای شما ساده می كند؛
· با عنایت به قیمت بالای كتب آیلتس، DVD ها و پكیج های آیلتس، دوره آنلاین گزینه بهتری است؛
· شركت در دوره آنلاین آیلتس، زمان خاصی ندارد و می تواند نصف شب، بامداد زود، عصر جمعه یا سوار تاكسی از آن استفاده كرد؛
· دوره آنلاین آیلتس، مكان خاصی لازم ندارد و می توانید روی تخت خواب، پشت میز، سوار مترو، یا در جمع دوستان از آن استفاده كنید؛
· پشتیبانی دوره در طول روز انجام شده و نیاز نیست تا زمان كلاس بعدی صبر كنید؛
· تمام محتوا در اختیار شما قرار می گیرد؛
· هم اسلاید دارید، هم ویدیو، هم پادكست.
سوالات متداول دوره آنلاین اكسیر آیلتس آزمون آیلتس كتبی است. من چطور با یك دوره آنلاین برای شرایط مشابه آماده می شوم؟
بحث یادگیری و آموزش روی پلت فرم دوره های آنلاین تلكس اتفاق می افتد. اما، درست مثل آمادگی برای هر آزمونی، شما باید در چند مرحله آزمون آزمایشی آیلتس شركت كنید تا بتوانیم نتایج عملكرد را نسبت به شرایط واقعی بسنجیم. بطور قطع با شركت در دوره حضوری هم این انتظار برآورده نمی گردد. خوشبختانه، آكادمی اكسیر یك مجموعه تخصصی آموزش زبان است و شما می توانید در آزمون ماك آیلتس اكسیر شركت كرده و با عنایت به نتایج عملكردتان، نسخه تمرین روی مباحث تلكس دریافت كنید! شگفت آور نیست؟!
شما در آزمون آزمایشی ما شركت می كنید، و با عنایت به نتیجه تان، به شما می گوییم كدام مباحث دوره تلكس را مجدد تماشا كنید تا مسئله برطرف شده و نمره شما افزایش یابد!
اگر از خودم امتحان بگیرم، چطور بفهمم نمره ام چند می شود؟ در هر مهارت آموزش داده شده آیلتس، توضیح داده ایم كه عملكرد متقاضی چطور مورد تصحیح و ارزیابی قرار می گیرد. جدول ها و معیارهایی وجود دارد كه كمك می نماید متقاضی درك بهتری نسبت به آنچه اتفاق می افتد پیدا كند. البته، مشت آخر، شركت در آزمون آزمایشی آیلتس آكادمی اكسیر است.


رایتینگ و اسپیكینگ آیلتس چطور؟ درست می گویید! این را خودتان از پس اش بر نمی آیید. به همین دلیل، پكیج های پشتیبانی دوره های آنلاین آیلتس روی پلت فرم تلكس اجرا می شوند كه این مسئله هم برطرف شود: پكیج های تصحیح رایتینگ، ارزیابی اسپیكینگ، و مصاحبه لایو.
دوره های آنلاین آیلتس از كی شروع می شود؟ بلافاصله بعد از خرید هر دوره، دوره ی آیلتس خریداری شده برای شما از وضعیت قفل به در دسترس تغییر می كند.
از كجا شروع كنم؟ عبارت "دوره آنلاین آیلتس تلكس" را در گوگل جستجو كرده یا یكی از لینك های زیر را در مرورگر خود كپی پیست كنید:
/https: //exiracademy.org/institute/ielts-online-courses
/https: //telex.exiracademy.org
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1399/01/25
16:19:23
3381
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , استاندارد , تخصصی , ثبت نام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است