نرم افزار ربیع، نرم افزار جامع محصولات فرهنگی

نرم افزار ربیع، نرم افزار جامع محصولات فرهنگی به گزارش المور مدیرجوان پروژه نرم افزار فروشگاهی ربیع در نشست خبری كه  برگزار شد، اظهار داشت: نرم افزار فروشگاهی ربیع شامل محصولات متنوع در پیرامون فرهنگ ایرانی-اسلامی می باشد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه ربیع، همتی ها، مدیرجوان پروژه نرم افزار فروشگاهی ربیع، با اشاره به اینکه تهیه اقلام فرهنگی امر مهمی است که همچون نیازهای خانواده های ایرانی می باشد؛ عنوان کرد: شناسایی جایگاه فرهنگ ایرانی-اسلامی در تبیین باورها و اندیشه های اصیل ایرانی-اسلامی برای پیشگیری از نفوذ تبلیغات مسموم غرب به وسیله محصولات فرهنگی خود، از لزوم هایی بود که سبب شد تا نرم افزار ربیع را تولید نماییم.
وی ادامه داد: فروشگاه اینترنتی محصولات و مصنوعات فرهنگی و هنری ربیع به همت تعدادی از متخصصان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرد. هدف از تشکیل این کارگروه، نشر فرهنگ اسلامی برگرفته از سیره متعالی ائمه اطهار علیهم السلام و ادغام هنرهای ناب ایرانی در زندگی اسلامی و پاسداشت جایگاه پرارزش شهدا و ایثارگران تاریخ انقلاب اسلامی است و امروز با عنایت خداوند متعال، این مجموعه انقلابی یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات و مصنوعات فرهنگی به صورت ویژه در سطح کشور شناخته می شود؛ تهیه و تولید انواع البسه، منسوجات و نوشت افزار منقّش به نگاره های ارزشی و عرضه کتب فرهنگی و تولیدات عفاف و حجاب، تنها گوشه ای از فعالیتهای این مجموعه می باشد.
همتی ها افزود: از شاخصه های مهم این نرم افزار می توان به سرعت، سهولت و لذت خرید اشاره نمود، در ربیع ۸۰۰۰ تنوع محصول وجود دارد البته محصولات دیگری هم می تواند در این نرم افزار وجود داشته باشد که به مرور زمان به این فروشگاه آنلاین اضافه خواهد شد.
مدیر پروژه نرم افزار ربیع با اشاره به اینکه نرم افزار ربیع شامل پوشاک، زیورآلات زنانه و مردانه، محصولات فرهنگی، محصولات قرآنی کتاب، صنایع دستی ایرانی، وسایل هیئت و... می باشد افزود: بررسی تخصصی تاریخچه و فواید و سایر مطالب مربوط به هر محصول از خصوصیت های منحصر به فرد این نرم افزار است.
همتی ها اظهار داشت: امید است در راه گسترش فرهنگ و سبک زندگی غنی اسلامی ایرانی و رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ، گام موثری برداریم.
دریافت از کافه بازار
https: //cafebazaar.ir/app/ir.rabi.v۳
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1399/03/05
13:43:59
2915
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بازار , پوشاك , تخصصی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است