یورو با تحولات ایتالیا تقویت شد؛

بازار سهام با خوشبینی نسبت به كره شمالی رشد كرد

بازار سهام با خوشبینی نسبت به كره شمالی رشد كرد المور: روز دوشنبه، با انتشار نشانه هایی از این كه آمریكا و كره شمالی هنوز در حال كار كردن بر روی این هستند كه اجلاس خویش را برگزار كنند، سهام آسیایی و آمریكا رشد كردند.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز دوشنبه، با انتشار نشانه هایی از این كه آمریكا و كره شمالی هنوز در حال كار كردن بر روی این هستند كه اجلاس خویش را برگزار كنند، سهام آسیایی و آمریكا رشد كردند.
پس از این كه رییس جمهور ایتالیا پیشنهاد انتصاب یك فرد مخالف عضویت در اتحادیه اروپا را بعنوان وزیر اقتصاد خود رد كرد، یور با ثبت یك جهش، از پایین ترین سطح ۶ و نیم ماهه خود بازگشت. اما به نظر می رسد اقدام رییس جمهور ایتالیا یك بحران سازمانی به وجود آورد و چشم اندازی برای انتخابات تازه باز كند و این مساله یورو را در وضعیتی شكننده نگاه خواهد داشت.
در معاملات آسیایی، شاخص ای مینی اس اندپی ۵۰۰ آمریكا ۰.۴ درصد رشد كرد، اما تعطیلی بازار در دو بازار بزرگ مالی جهان، لندن و نیویورك، تجارت امروز را كند و شناور كرده است.
كوسپی كره جنوبی ۰.۷ درصد رشد كرد. سهام این كشور با افت تنش های پیرامون كره شمالی، در حال تقویت است.
گسترده ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپنِ ام اس سی آی ۰.۲ درصد به ارزش خود افزود.
نیكی ژاپن انرژی خویش را از دست داد و امروز بدون تغییر ماند، درحالی كه شاخص گسترده تاپیكس ۰.۲ درصد افت كرد.
دونالد ترامپ، روز یكشنبه اظهار داشت كه یك تیم آمریكایی وارد كره شمالی شده است تا مقدمات برگزاری اجلاس بین او و رهبر كره شمالی، كیم جونگ اون را فراهم آورد. ترامپ هفته قبل اعلام نمود این اجلاس را كنسل می كند اما گویا در این زمینه تجدید نظر كرده است.
در بازار ارز، یوره ۰.۵ درصد رشد كرد و به نرخ ۱.۱۱۷۰۵ دلار رسید. این درحالیست كه روز جمعه نرخ یورو به پایین ترین نرخ ۶ و نیم ماهه ۱.۱۶۴۶ دلار رسیده بود.
دلار در برابر ین ژاپن ۰.۱ درصد رشد كرد و نرخ به ۱۰۹.۴۴ ین در برابر هر دلار رسید. دلار روز پنج شنبه تا نرخ ۱۰۸.۹۹۵ ین افت كرده بود اما از آن هنگام با خوشبینی در مورد اجلاس آمریكا-كره شمالی، همچنان در حال رشد است.

1397/03/08
23:17:20
4363
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , ارز , بازار , سهام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است