لیام فاكس؛

تاثیر تجارت آزاد بر انگلستان

تاثیر تجارت آزاد بر انگلستان به گزارش المور در جون ۲۰۱۶ مردم انگلیس به آغاز فصل جدیدی از تاریخ كشور خود رای دادند و از آن تاریخ به بعد روزی بدون وجود بحث های پرهیجان در مورد برگزیت در هر دو طرف درگیر در این قضیه، سپری نشده است.



به گزارش المور به نقل از مهر، وزیر تجارت بین الملل انگلستان، لیام فاكس، در فایننشال تایمز نوشت: در جون ۲۰۱۶ مردم انگلیس به آغاز فصل جدیدی از تاریخ كشور خود رای دادند و از آن تاریخ به بعد روزی بدون وجود بحث های پرهیجان در مورد برگزیت در هر دو طرف درگیر در این قضیه، سپری نشده است.
انگلستان با ترك اتحادیه اروپا برای نخستین بار در بیش از ۴۰ سال مسئول سیاست گذاری تجاری خود خواهد شد.
موفقیت در تجارت و سرمایه گذاری، برای رونق اقتصادی ملی انگلیس حیاتی خواهد بود. برخلاف تمام پیش بینی ها سال اول بعد از رفراندوم، انگلستان شاهد جذب ۲۲۶۵ عدد پروژه سرمایه گذاری خارجی در داخل خاك كشور خود بود كه این میزان نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
صادرات ما به لحاظ سالیانه همچنان رشد كرده است. كشورهایی مثل كره جنوبی و ژاپن، برای صادرات انگلستان، بازارهایی با رشد سریع نیستند و در همین حال با گذشت ۱۲ ماه بعد از سپتامبر ۲۰۱۶، كسری تجاری انگلستان با اتحادیه اروپا به ۶۰ میلیارد پوند افزایش یافته است.
تعجبی نیست كه حتی صندوق بین المللی پول پیش بینی كرده است كه بیش از ۹۰ درصد رشد اقتصادی ۲۰ سال آینده جهان از خارج اتحادیه اروپا خواهد بود.
در اوایل این هفته دولت یك لایحه تجاری عرضه كرد كه چهارچوبی برای حفظ روابط تجاری موجود شامل توافقاتی كه هم اكنون تحت عضویت اتحادیه اروپا انجام داده ایم، معرفی نمود.
این لایحه در تركیب با چهارمین لایحه گمركی كمك خواهد نمود كه نتیجه مذاكرات برگزیت هرچه كه باشد، تداخل در واردات و صادرات ما به حداقل برسد.
این یك نشانه واضح از التزام به انگلستانی جهانی و در بطن آن تجارت آزاد می باشد.
دپارتمان تجارت بین الملل درحال حاضر برای یافتن بهترین راه پیش برد روابط تجاری و سرمایه گذاری، ۱۴ گروه كاری با ۲۱ كشور بوجود آورده است كه در برگیرنده ژاپن و آمریكا، هند و استرالیا می باشد.
به این ترتیب ما می توانیم صندلی مستقل خویش را در سازمان تجارت جهانی كه ما خود یكی از موسسان آن بوده ایم، دوباره به دست آوریم و ازاین رو ما از موقعیت خود استفاده خواهیم كرد تا موانع به وجود آمده بر سرراه تجارت را از میان برداریم كه این شامل تقابل با كشورهای جی۷ و جی۲۰ كه به اصولی كه آنها را ثروتمند و قدرتمند كرده است پشت كرده اند، می باشد.
این فرصتی بی سابقه برای تولید سیاست گذاری تجاری ایست كه مورد نظر همه انگلیسی ها باشد و به وسیله آن تجارت و اشتغال انگلیس تقویت می گردد و پول بیشتری به جیب مصرف كننده انگلیسی می رود.
 

1396/08/22
18:56:40
4689
5.0 / 5
موضوعهای خبر: اقتصاد , تجارت , سرمایه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است