دیگر نگران ادامه تحصیل نباشید!

تحصیل در مقطع كارشناسی ارشد بدون شركت در كنكور سراسری

تحصیل در مقطع كارشناسی ارشد بدون شركت در كنكور سراسری المور: این روزها دغدغه ی خیلی از افراد حضور در كلاس، خدمت نظام وظیفه، مرخصی در ساعت كاری هست.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان، تعجب نكنید! كاملا درست است....
یك خبر بسیار خوشحال كننده! شما می توانید با ادامه ی تحصیل در مقطع فوق لیسانس دانشگاه پیام نور، معافیت موقت نظام وظیفه هنگام تحصیل گرفته و یا هم زمان با حفظ شغل به ادامه تحصیل در مقطع ارشد بپردازید.
شما با استفاده از طرح آمادگی فراگیر پیام نور در مقطع كارشناسی ارشد می توانید آمادگی لازم برای ادامه تحصیل در طرح فراگیر را به دست آورده و با ورود به این دانشگاه از خیلی از مزایای دیگر این دوره های تحصیلی همچون وام بهره مند شوید.
تحصیل و ستاندن مدرك كارشناسی ارشد، بدون شركت در كنكور سراسری
تا چندین سال اخیر در كشور ما ظرفیت پذیرش دانشگاه ها به خصوص در مقطع فوق لیسانس بسیار محدود بود بدین سبب قبولی در دانشگاه در مقطع فوق لیسانس برای هر شخص چالشی بی بدیل شده بود.
طرح فراگیر پیام نور در مقطع كارشناسی ارشد بستر ورود علاقه مندان زیادی را به دانشگاه ها فراهم می آورد. ازآنجاكه مدرك كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یك مدرك رسمی و صادره از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، فراگیران بعد از شركت در طرح فراگیر پیام نور، موفق به ورود به دانشگاه های پیام نور در مقطع كارشناسی ارشد می شوند و در هر واحد پیام نور در هر جای ایران می توانند با عنایت به گذراندن این طرح جهت شركت در آزمون های كارشناسی ارشد از جانب دوم پیام نور اقدام نمایند.
سیستم آموزشی پیام نور شرایط ویژه ای را برای متقاضیان شركت در مقطع كارشناسی ارشد فراهم نموده است:
جالب است بدانید جهت شركت در دوره های فراگیر پیام نور شما آزاد هستید كه رشته ی موردعلاقه ی خودرا بدون در نظر گرفتن آنچه در مقطع كارشناسی گذرانده اید انتخاب كنید. همین طور برای ثبت نام در دوره های فراگیر پیام نور هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد و فارغ التحصیلان درانتها دوره ی تحصیل خود، مدرك دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم و فناوری را دریافت می كنند. دانش پذیران پس از پذیرفته شدن بعنوان دانشجو، مستلزم شركت در كلاس نمی باشند و این شرایط برای متقاضیانی كه محدودیت زمانی دارند یا شاغل هستند، بسیار مناسب هست. همین طور در طول دوران تحصیل خود می توانید از تمامی شرایط ویژه ی دانشجویی ازجمله دریافت وام و یا تخفیفاتی كه برای رفاه حال دانشجویان در نظر گرفته می شود، استفاده كنید.
طرح آمادگی فراگیر پیام نور، برای همه ی افرادی است كه به دنبال آمادگی برای ورود به دانشگاه های پیام نور در مقطع كارشناسی ارشد هستند، هست. كلیه ی علاقه مندان می توانند در این طرح آموزشی و در رشته ی موردعلاقه ی خود شركت كنند و بعد از كسب آمادگی و نمره قبولی وارد دانشگاه پیام نور شوند. پكیج های آموزشی آمادگی آزمون كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به همه ی كسانی كه بنا به دلایلی قادر به شركت در كنكور كارشناسی ارشد نبوده اند، كمك می نماید تا زمان را از دست ندهند و در زمان مقرر و دلخواه خود وارد دانشگاه پیام نور شوند و از ترم دوم ادامه تحصیل دهند، درنگ نكنید و این فرصت استثنایی را از دست ندهید.
در طرح فراگیر دانشگاه پیام نور، شما ابتدا بعنوان دانش پذیر، یكی از رشته های مقطع كارشناسی ارشد برمبنای علاقه را انتخاب می نمایید و صرفاً ۴ تا ۶ عنوان كتاب از دروس ترم یك رشته را مطالعه می كنید. پس ازآن، با شركت در امتحانات اختتام ترم در صورت رسیدن به حدنصاب های لازم و قبولی در امتحان سازمان سنجش، به دانشجوی رسمی دانشگاه پیام نور تغییر وضعیت خواهید یافت و ادامه تحصیل خودرا در ترم دوم ادامه می دهید.
موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان مجری طرح آمادگی كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان برند برتر آموزش كشور با یك دهه سابقه ی درخشان در تولید محتواهای آموزشی استاندارد در كشور، مبادرت به برگزاری دوره های آموزشی آزمون كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در رشته های (روانشناسی- مدیریت- آموزش زبان- حسابداری-تربیت بدنی- مهندسی عمران- مهندسی كامپیوتر- مهندسی فناوری اطلاعات- مهندسی صنایع- حقوق- علوم تربیتی- معماری-بیوشیمی- مشاوره- پژوهش هنر- علوم اقتصادی- مهندسی مكانیك- مهندسی برق- شیمی-فزیولوژی ورزشی- علوم سیاسی-بهداشت حرفه ای) یكه تاز میدان است.
برای اطلاعات بیشتر از دوره های فراگیر كارشناسی ارشد پیام نور و ثبت نام در این زمینه عدد ۱۰۰ را به ۳۰۰۰۶۰۱۶ ارسال كنید و با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید....
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1398/06/27
14:25:04
4546
5.0 / 5
موضوعهای خبر: استاندارد , اقتصاد , تولید , ثبت نام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است