درد دل ها در روز جهانی سالمند ۹۸

درد دل ها در روز جهانی سالمند ۹۸ المور: همه سالمندان آرزو دارند تا در سنین بالا در كنار فرزندان خود در خانه ای پر از مهر و محبت و بدون استرس لحظات خودرا سپری كنند.


به گزارش المور به نقل از ایسنا بنابراعلام آریا بهكار، سالمندان در دوران جوانی زحمات بسیاری كشیده اند تا برای فرزندان خود آسایش و امنیت را فراهم آورند. سالمندان در این سنین با سال ها تجربه به یكی از معلمین ما تبدیل می شوند تا بتوانیم با استفاده از تجربیات گذشته آنها، راه آینده را بهتر بشناسیم تا كم تر گرفتار مشكل شویم.
امروزه در محیط اطراف خود مانند كوچه، خیابان و پارك ها افراد سالخورده ای را میبینیم كه برخی از آنها همچنان مشغول كار كردن هستند و خیلی ها دیگر به دلیلهای ناتوانی و مشكلات جسمی و حتی روحی، كاری نمی كنند و اوقات خودشان را در پارك ها با هم صحبتی با دوستان و بازی كردن می گذرانند.


گزارش شركت آریابهكار در روز جهانی سالمند ۹۸
در روز جهانی سالمند كه هر ساله اول اكتبر گرامی داشته می شود، شركت آریابهكار به یكی از پارك های شهر سر زده تا مصاحبه كوتاهی با افراد سالخورده داشته باشد و سفارش این بزرگواران را برای جوانان جویا شود.
در لینك زیر ویدئو كوتاهی از درد دل ها و سفارش های این عزیزان، برای جوانان در روز جهانی سالمند ۹۸ آورده شده است كه می توانید مشاهده كنید:
https: //www.aparat.com/video/video/embed/vt/frame/showvideo/yes/videohash/pseuT?data[as]=1
درباره شركت آریابهكار:
شركت آریابهكار یكی ار ارائه دهندگان خدمات تعمیر لوازم خانگی در ۸۶ برند مطرح است. این شركت طی ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات، با ارائه خدمات با كیفیت، ضمانت ۹۰روزه و هزینه تعمیرات مناسب، همواره توانسته رضایت مشتریان خودرا بدست آورد.
از خدمات شركت آریابهكار می توان به تعم یر ماكروفر، تعمیر اتوپرس، تعمیر چایساز، تعمیر آبسردكن، تعمیر بخارشور، تعمیر گوشت كوب برقی، تعمیر شوفاژ برقی، تعمیر یخساز، تعمیر زودپز و... اشاره نمود.


انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1398/07/12
14:04:25
4932
5.0 / 5
موضوعهای خبر: خدمات , شركت , كیفیت , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است