همراه بازارگاه ایمن سفر كنید

همراه بازارگاه ایمن سفر كنید به گزارش المور این روزها حمل و نقل با اتوبوس به علل بسیاری مورد توجه مسافران قرارگرفته، چون كه اتوبوس یكی از معمول ترین وسایل حمل و نقل در میان ایرانی ها است.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بازارگاه، یكی دیگر از علل افزایش استفاده از اتوبوس برای سفر، قیمت مناسب بلیط اتوبوس است. هر ساله تعداد بسیاری سفر با اتوبوس در كشور انجام می شود. استفاده از اتوبوس ها یكی از به صرفه ترین راه های حمل و نقل و سفر به نقاط مختلف یك كشور بشمار می رود. هم اكنون حدود ۳۰ شركت خصوصی اتوبوس رانی وجود دارد كه حمل و نقل بین شهری را در ایران عرضه می دهند.
خرید بلیط اتوبوس ایمن سفر
ایمن سفر ازجمله شركت های پرطرفدار است كه روزانه به شهرهای مختلفی ازجمله مشهد، شیراز، اصفهان، تهران، یزد، اهواز، بندرعباس و... اتوبوس های بسیاری می فرستد. توریستهایی كه قصد سفر با اتوبوس های ایمن سفر را دارند، می توانند بلیط اتوبوس ایمن سفر را در سایت بازارگاه همراه با تخفیف بخرند.
در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس ایمن سفر شما می توانید بدون ثبت نام در سایت بلیط خویش را بخرید. هنگام خرید شما می توانید كلیه سرویس های تاریخ انتخابی خویش را ببینید و بسته به نوع اتوبوس و ساعت حركت و بهای بلیط گزینه مناسب را انتخاب كنید.
تجهیز شركت مسافربری ایمن سفر به اتوبوس های VIP
شركت مسافربری ایمن سفر از اتوبوس های به روز و مدرن VIP بهره می برد. با اتوبوس های VIP دیگر سفر برای شما همانند گذشته طاقت فرسا و دشوار و حتی كسل كننده نخواهد بود و این اتوبوس ها سفر را برای مسافران بسیار آسان تر كرده است.


خرید بلیط ایمن سفر در سایت بازارگاه
فرایند خرید بلیط اتوبوس ایمن سفر در سایت بازارگاه بسیار ساده است. با وارد كردن مسیر سفر خود در باكس جستجوی بالای سایت بازارگاه و مشخص كردن تاریخ حركت می توانید بلیط مورد نظر خویش را جستجو و خریداری كنید.
ابطال بلیط اتوبوس ایمن سفر
در صورتیكه به هر علتی مایل به كنسل كردن سفر خود شدید می توانید بلیط خریداری شده را لغو كنید. برای ابطال بلیط سفر خود به قسمت ابطال بلیط در منوی بالای سایت با عنوان استعلام و ابطال رفته و با واردكردن اطلاعات خواسته شده بلیط خویش را باطل كنید. ابطال بلیط شامل قوانین ابطال بوده و ۱۰% از مبلغ بلیط بعد از ابطال آن كسر می شود، علاوه بر آن ۵۰۰۰ ریال كارمزد بابت خدمات كارت به كارت از مبلغ پرداختی شما كسر می گردد.
در صورت برخورد با هر مشكلی در روند خرید بلیط و یا ابطال آن می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۰۹۰۳۷۷ تماس حاصل فرمایید تا كارشناسان پشتیبانی بازارگاه شما را راهنمایی كنند.
بازارگاه بازاری برای رفاه مسافران
انتهای رپرتاژ آگهی


1398/09/28
15:08:37
4512
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , ثبت نام , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است