معرفی آموزشگاه فنی برق، یكی از بزرگ ترین آموزشگاه های برق و الكترونیك ایران

معرفی آموزشگاه فنی برق، یكی از بزرگ ترین آموزشگاه های برق و الكترونیك ایران به گزارش المور با عنایت به وضعیت بازار كار و كارایی نداشتن مدرك تحصیلی برای اشتغال زایی، كسب مهارت های فنی برای ورود به بازار كار اهمیت ویژه ای پیدا كرده است.



به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام فنی برق، شواهد نشان داده است كه افرادی كه متخصص در رشته های فنی هستند در مقایسه با خیلی از افراد دارای تحصیلات دانشگاهی از درآمد و وضعیت اشتغال بهتری برخوردار می باشند.

درنتیجه با عنایت به نیاز جوانان به مهارت های فنی، در این مقاله می خواهیم به معرفی آموزشگاه فنی برق بعنوان یكی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران بپردازیم. این آموزشگاه با هدف بهبود اشتغال و ورود افراد به بازار كار دوره های گوناگونی را زیر نظر اساتید برجسته و به صورت كاملاً عملی برگزار می نماید. بعضی از دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنی برق عبارتند از:

دوره آموزش تعمیرات بردهای الكترونیكی آموزشگاه فنی برق

بردهای الكترونیك یكی از مهم ترین قطعات هستند كه می توان گفت تقریباً در تمامی وسایل الكترونیك به كار برده می شوند. این قطعه همانند تمامی قطعات امكان دارد احتیاج به تعمیرات داشته باشد. ازآنجایی كه هزینه تعمیرات برد نسبت به تعویض آن بسیار ارزان تر است، همینطور تعمیرات آن نیاز تخصص و مهارت دارد. می توان نتیجه گرفت كه در صورت داشتن تخصص و مهارت در این رشته، استفاده از بازار كار و درآمد خوب این رشته امكان پذیر خواهد بود.

با شركت در دوره آموزش تعمیرات بردهای الكترونیكی آموزشگاه فنی برق می توانید به این مهارت دست یافته و از فرصت موجود در بازار استفاده كنید.



دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دیگر دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنی برق است. با عنایت به گستردگی لوازم خانگی، هزینه ی بالای تعویض لوازم خانگی نسبت به تعمیرات آن، تعمیر لوازم خانگی در بین مشاغل از درآمد خوبی برخوردار می باشد. برای آن كه تعمیركار حرفه ای لوازم خانگی شوید، می بایست مهارت لازم در تعمیر انواع لوازم خانگی مانند تعمیر لباسشویی، ماشین ظرف شویی، یخچال، مایكروفر و... را به دست آورید. این مهارت با تماشای فیلم تعمیرات لوازم خانگی یا مطالعه جزوه آن به دست نیامده و بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شركت در دوره تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاهی معتبر است.



دوره آموزش نصب و تعمیرات كولر گازی آموزشگاه فنی برق

امروزه با عنایت به افزایش نصب كولر گازی و جایگزین شدن به جای كولر آبی و دیگر وسایل سرمایشی، نصب و تعمیرات این وسیله از بازار كار خوبی برخوردار می باشد. برای آنكه بتوانید از این بازار كار پردرآمد استفاده كنید می بایست با طریقه نصب انواع برندهای كولرگازی و عیب یابی و تعمیرات آن آشنا باشید. در همین راستا آموزشگاه فنی برق دوره آموزش تعمیرات كولر گازی و نصب آنرا برای علاقه مندان به نصب و تعمیرات این وسیله برگزار می نماید. آموزش تعمیرات اجزای مكانیكی و الكتریكی كولر گازی، آموزش عیب یابی برد الكترونیك كولر گازی، آموزش تعمیرات سرماساز كولر گازی، شناخت كدهای خطا در كولرگازی و... ازجمله سرفصل های آموزشی در این دوره می باشد.



دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق

دوره تعمیرات موبایل مختص افرادی است كه قصد حضور در بازار تعمیرات موبایل دارند. این آموزشی شامل آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل است. شما در این دوره آموزشی با تعمیرات انواع گوشیهای موبایل مانند سامسونگ، اپل، هوآوی، ال جی و... آشنا می شوید. مجتمع فنی برق این اطمینان را به كارآموز تعمیرات موبایل می دهد كه بعد از آخر دوره وارد بازار كار شده همینطور در صورت نیاز می تواند از پشتیبانی نامحدود این آموزشگاه بهره مند شود.

ثبت نام در دوره های پرطرفدار فنی برق چه مزایایی دارد؟

آموزشگاه فنی برق با هدف ورود كارآموزان فنی به بازار كار و اشتغال زایی در تمام كشور، دوره های آموزشی برق و الكترونیك خویش را برگزار می نماید. برای رسیدن به این هدف این آموزشگاه تدابیری را در نظر گرفته است كه در زیر به اختصار به بیان آن می پردازیم:

ارائه مدرك معتبر فنی و حرفه ای به كارآموزان

برگزاری كلاس مجدد و مجانی برای كارآموزان درصورتی كه بعد از آخر دوره مطالب آموزشی را به خوبی فرانگیرند.

ارائه خوابگاه برای كارآموزان عزیز شهرستان

ارائه پشتیبانی نامحدود بعد از آخر دوره آموزشی

برگزاری كلاس در ایام آخر هفته و متناسب با برنامه آزاد كارآموزان شاغل

برگزاری كلاس به صورت كاملاً عملی در كارگاه های با تجهیزات به روز

آموزش توسط اساتید باتجربه و متخصص در هر دوره آموزشی

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی برای رفت وآمد به آموزشگاه

برای اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه به وب سایت فنی برق به نشانی fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل كنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


1398/10/29
15:53:49
4592
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , الكترونیك , بازار , ثبت نام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است