بهترین پكیج فروش دوربین های مدار بسته

بهترین پكیج فروش دوربین های مدار بسته المور: امروزه بیشتر افراد برای حفظ امنیت و حراست از محل موردنظرشان نخستین كاری كه به نظرشان می رسد استفاده از تجهیزات مداربسته می باشد؛ اما در این رابطه دغدغه های زیادی وجود دارد و آن این است كه این تجهیزات مدار بسته را از فروشگاه تهیه نماییم یا شركت هایی كه دراین زمینه فعالیت دارند.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابراعلام فروشگاه الکامپ، شرکت ها و فروشگاه های زیادی در زمینه واردات، فروش، نصب و پشتیبانی دوربین و تجهیزات مدار بسته وجود دارند آیا همه این فروشنده ها معتبر هستند؟ و یا گارانتی مناسبی به مصرف کننده ارائه می کنند؟
شرکت الکامپ یکی از واردکنندگان در زمینه فروش دوربین مدار بسته با برندهای PElCOTECH، UNIMO، SIEMSNCE با توجه به این که خود بطور مستقیم واردکننده این دوربین ها و قطعات جانبی بوده همیشه نیازهای مشتری را با بهترین کیفیت موجود، ارائه قیمت رقابتی و ارائه پشتیبانی طولانی مدت توانسته نیازهای مشتری را در زمینه دوربین مدار بسته و تجهیزات مطابق به نیازهای مختلف در چارچوب پکیج های ارائه شده برآورده کند ؛ که در ادامه به بررسی دوربین های ارائه شده می پردازیم:
دوربین های PElCOTECH: این دوربین های مداربسته بهترین دوربین های ارائه شده از طرف شرکت الکامپ می باشد که دارای بالاترین کیفیت و رزولشن تصویر می باشد که دلیل بالابودن تصاویر ارسالی آن استفاده از تراشه شرکت SONY در قلب آن می باشد و همین طور دارای گارانتی ۵ ساله از طرف شرکت است که معمولاً هیچ شرکتی چنین خدماتی را ارائه نمی دهد.
دوربین های مدار بسته UNIMO: این دوربین ها کیفیت قابل قبولی ارائه می دهد و همچون دوربین های اقتصادی می باشد و پیکیج هایی که شرکت با این دوربین ها ارائه می دهد دارای ۲ سال گارانتی و با قیمت و تعداد دوربین های مختلف می باشد.
دوربین های مدار بسته SIEMENCE: این دوربین ها ارزان ترین دوربین های ارائه شده از طرف شرکت می باشند و جهت استفاده عادی هستند و دارای یکسال گارانتی هم می باشند.
شرکت الکامپ باتوجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش بیش از پیش ارز همچنان حامی مشتری بوده و با ثابت نگه داشتن قیمت ها دست مشتری برای خرید بهتر از تجهیزات مدار بسته باز گذاشته است.
همین طور با قرار دادن ضمانت بی قیدوشرطی که برای محصولات مخصوصاً برند PElCOTECH قرار داده در زمینه پشتیبانی به جرأت می توان اظهار داشت که بی رقیب است بطوری که در صورت ایجاد بعضی از مشکلات غیر فیزیکی در دوربین مداربسته مانند سابقه و نوسان برق که بسیاری از شرکت ها ارائه خدمات به دستگاه هایی که در اثر این خطرات گرفتار مشکل شده اند سرباز می زنند و خدماتی به مشتری ارائه نمی دهند.
در صورتیکه شرکت الکامپ بدون هیچ بهونه ای جنس سوخته مشتری را با جنس نو تعویض می نماید.


همین طور اگر جنس لطمه دیده دارای مشکل فیزیکی باشد شرکت با گرفتن هزینه اندکی هم مشکل ظاهری دستگاه و هم مشکل فنی حل می کند که در صورتیکه اگر دستگاه با گارانتی شرکت دیگر باشد در صورت ایجاد مشکل فیزیکی باید در همان لحظه قید ارائه خدمات از طرف شرکت گارانتی از سر بیرون کرد.
شرکت ها و فروشگاه های زیادی در زمینه تجهیزات مداربسته ادعا می کنند که خودشان واردکننده اصلی دوربین هستند و با بهره گیری از تجربه و کارشناسان خبره ای که دارند می توانند به بهترین شکل ممکن بهترین نقاط برای نصب دوربین، بهترین نوع و باکیفیت ترین دوربین ها را به مشتری معرفی کنند و بفروش برسانند؛ اما بعد از آن که فروش انجام شد و نوبت به پشتیبانی رسید از ارائه خدمات سرباز می زنند و در ارائه خدمات به مشتری را قول های پوچی می دهند و به آن می دهند.
شرکت الکامپ در این مورد به مشتریان گرامی سفارش می کند اگر قصد خرید تجهیزات مداربسته دارید این تجهیزات را از شرکت هایی تهیه کنید که دارای جواز کسب معتبر از طرف اتحادیه باشد تا بعداً گرفتار چنین مشکلات گفته شده نشوند که از مزایای رعایت این امر عبارت از:
. شرکتی که دارای جواز معتبر می باشد، تجهیزات معتبر و با کیفیتی وارد میکند که کمترین مشکل را به وجود می آورد و بیشترین بازدهی را به مشتری ارائه می دهد.
. شرکت معتبر همان گونه که در بالا به آن اشاره شد گارانتی و خدمات بعد از فروش مناسبی به مشتری ارائه می دهد که از مهم ترین تفاوت یک شرکت معتبر با دیگر شرکت ها و فروشگاه های متفرقه می باشد.
. در آخر اگر تجهیزاتی که از شرکت معتبر تهیه کرده باشیم در موقع ارائه خدمات، شرکت مربوطه از انجام کار ممانعت کند مشتری می تواند با مراجعه به اتحادیه این مشکل را از طرف اتحادیه پیگیری کند.
. در نظر داشته باشید اتحادیه این مشکلات را زمانی پیگیری می کند که مشتری تجهیزاتش را از محل دارای جواز کسب از اتحادیه خریداری نموده باشد و در غیراینصورت هیچ کمکی به مشتری نمی کند.


برای خرید دوربین و تجهیزات مدار بسته آن به صورت پکیج یا جداگانه، باکیفیت مناسب و پشتیبانی قابل قبول بهتر است که اجناس را از شرکت هایی خریداری کنید که دارای پروانه کسب معتبر از طرف اتحادیه باشند که دراین زمینه دغدغه ای برای کاربر وجود نداشته باشد.
شرکت الکامپ با ۱۷ سال سابقه مفید دراین زمینه و داشتن این جواز از طرف اتحادیه همیشه توانسته نیازهای مشتری را با تامین تجهیزات با کیفیت، قیمت رقابتی و پشتیبانی معتبر و طولانی مدت دراین زمینه به خوبی برطرف سازد.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1399/04/13
22:39:27
2432
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , اقتصاد , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است