با نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا، مدیریت آپارتمان خودرا ساده کنید

با نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا، مدیریت آپارتمان خودرا ساده کنید المور: در سالیان اخیر، با رشد شهرنشینی شاهد مجتمع های بزرگ مسکونی هستیم.


به گزارش المور به نقل از ایسنا بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی آپارتمانا، مدیریت ساختمان در چنین مجتمع هایی کار ساده ای نیست. به جهت اینکه بتوان یک ساختمان مناسب را جهت زندگی در اختیار ساکنین مجتمع مسکونی گذاشت نیاز به قوانین مشخصی داریم که مدیرساختمان به اجرای آنها بپردازد. باتوجه به دغدغه های زندگی امروزی و حجم زیاد کارهای شخصی اهالی یک مجتمع آپارتمانی، برای اجرای دقیق قوانین ساختمانی نیاز به یک نرم افزار مدیریت ساختمان دارند
در این مقاله می خواهیم تا به بررسی امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا بپردازیم. این نرم افزار مدیریت ساختمان کمک شایان توجهی به اهالی یک مجتمع مسکونی جهت زندگی همراه با آسایش و آرامش در کنار یکدیگر خواهدنمود.
چرا به مدیریت ساختمان نیاز داریم؟

مجتمع های مسکونی و تجاری از چندین واحد تشکیل می شوند. در این نوع از مجتمع ها نیاز است تا قسمت های مشاع ساختمان بصورت مشترک نگهداری شوند. طبق قانون تملک آپارتمان ها اهالی یک مجتمع مسکونی با انتخاب مدیر ساختمان، مدیریت قسمت های اشتراکی را به او واگذار می کنند.
برای اطلاعات بیشتر درباب وظایف مدیر ساختمان، اینجا را کلیک کنید
تنوع و پیچیدگی کارهای مدیریت مجتمع مسکونی موجب می شود تا نیاز به نرم افزار مدیریت ساختمانی حس گردد.
یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید دارای سه خاصیت زیر باشد:
۱. سادگی: کار با آن باید برای مدیر و اهالی ساختمان، ساده باشد.
۲. هماهنگ کنندگی: یک نرم افزار باید سبب افزایش هماهنگی بین اهالی ساختمان شود.
۳. شفافیت: با آن شفافیت افزایش یابد و جلوی سوءتفاهم بین مدیر ساختمان و ساکنین آپارتمان گرفته شود.
مزایای نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا برای اهالی و مدیر ساختمان

با کمک نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا می توان اقدامات زیر را بسادگی انجام داد:
۱. ثبت هزینه های ساختمان
۲. مشاهده صورت حساب هر واحد
۳. محاسبه شارژ ساختمان
۴. مشاهده صورت حساب توسط اهالی
۵. پرداخت شارژ آنلاین
۶. تابلو اعلانات و نظرسنجی
۷. گزارش موجودی صندوق ساختمان
۸. امکان ارسال پیامک
امکانات فوق در نرم افزار موجب سادگی کار مدیر ساختمان خواهد شد. همین طور نظم به وجود آمده در انجام امور، موجب خواهد شد تا شاهد یک مجتمع مسکونی تمیز و نمونه برای ساکنین باشیم.
آشنایی با مزیت های نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا
همانطور که گفتیم یک نرم افزار مدیریت ساختمان موجب سادگی کار مدیر خواهد شد. همین طور ساکنین آپارتمان به خوبی در جریان وضعیت مالی و احیانا وظایف خود قرار می گیرند و می توانند به آسانی اقدام مورد نظر مدیر ساختمان را انجام دهند.
نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا با داشتن رابط کاربری ساده توانسته است امکانات مناسبی را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد. با اهمیت ترین مزیت های نرم افزار آپارتمانا عبارتند از:
۱. محاسبه و اعلام شارژ به ساکنین محاسبه و دریافت بموقع مبلغ شارژ آپارتمان از با اهمیت ترین مطالبی است که در یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید به آن توجه گردد. برای اینکه یکی از عناوینی که موجب اختلاف در مدیریت مالی ساختمان می شود نحوه محاسبه شارژ و همین طور وصول بموقع آنست. آپارتمانا یک اپلیکیشن شارژ ساختمان است که بصورت آنلاین و با کمک مرورگرهای موبایل یا اپلیکیشن اندروید و ios قابل دسترسی است و ساکنین آپارتمان نیز امکان پرداخت شارژ خودرا بصورت آنلاین در این نرم افزار دارند.
۲. کاهش نیاز به ارتباطات بین مدیر و ساکنین آپارتمانا تنها یک اپلیکیشن معمولی مدیریت ساختمان نیست. در آپارتمانا پرداخت آنلاین شارژ ساختمان توسط اهالی ساختمان کار ساده ای است. در حالت سنتی مراحل پرداخت شارژ بدین ترتیب می باشد:
۱- انتقال وجه توسط ساکن (یا مالک ) به شماره حساب ساختمان
۲- ارائه رسید انتقال وجه به مدیر
۳- بررسی رسید توسط مدیر و تطبیق آن با گردش حساب بانکی
۴- ثبت دریافتی وی در دفتر یا فایل اکسل یا نرم افزار حسابداری مورد استفاده
اما در صورت استفاده از اپلیکیشن مدیریت ساختمان آپارتمانا مراحل بصورت زیر کاهش می یابد:
۱- پرداخت شارژ به طور آنلاین توسط ساکن
تمامی مراحل دیگر به طور کاملا اتوماتیک در نرم افزار آپارتمانا انجام می شود
همین طور امکاناتی نظیر ارسال پیامک و تابلوی اعلانات و نظرسنجی در این نرم افزار سبب شده است تا ارتباطات غیرضروری بین مدیر و اهالی ساختمان کاهش پیدا کند.
۳. گزارشات مدیریتی در یک نرم افزار مدیریت ساختمان یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید همیشه در دسترس باشد. در آپارتمانا با توجه به این که می توان بوسیله وب و اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کرد، امکان دریافت گزارشات متنوع مدیریتی در هر زمانی وجود دارد. این گزارش ها به مدیر ساختمان کمک می کنند تا بتواند به آسانی مدیریت مالی ساختمان را انجام دهد.
گزارش های نرم افزار مدیریت ساختمان موجب ایجاد شفافیت بین مدیر و اهالی مجتمع مسکونی می شود و جلوی اختلافات را می گیرد.
۴. امکان برنامه ریزی با کمک یک نرم افزار مدیریت ساختمان به خوبی می توان در جریان وضعیت یک مجتمع مسکونی قرار گرفته و برای نگهداری ساختمان در آینده برنامه ریزی نمود. مدیر ساختمان با کمک اطلاعات مالی ساختمان که از آپارتمانا دریافت می کند، به برنامه ریزی دقیق تری برای اقدامات آتی خود خواهد پرداخت.
۵. سادگی و پشتیبانی ۲۴ ساعته یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید کاملاً ساده باشد تا افراد مسن یا با تحصیلات کم هم بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. آپارتمانا اهتمام کرده است تا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا به تولید یک محصول با رابط کاربری ساده بپردازد.
همین طور در صورت نیاز به پشتیبانی و آموزش مدیر و حتی هریک از اهالی ساختمان، تیم پشتیبانی آپارتمانا با بهره گیری از سیستم های VOIP و CRM سوالات استفاده کنندگان از این نرم افزار را بطور کامل پاسخ می دهند. ارائه خدمات متنوع و گسترده به مشتریان سبب شده تا رضایت استفاده کنندگان از نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا بیش از ۸۵ درصد باشد.

برای ثبت نام رایگان در نرم افزار آپارتمانا به سایت مراجعه نمایید.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1400/12/10
15:09:17
0.0 / 5
419
تگهای خبر: اپلیكیشن , بانك , تكنولوژی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است