رییس كمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران:

استقبال شهروندان از خدمات الكترونیك بانك شهر

استقبال شهروندان از خدمات الكترونیك بانك شهر المور: رییس كمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با تاكید بر اینكه تاسیس بانك شهر مهم ترین اتفاق در حوزه بانكداری كشور بوده است، اظهار داشت: این بانك، نقش مهمی در توسعه پروژه های شهری و حمایت شهروندان داشته و عملكرد این بانك جوان در سال های اخیر شایسته قدردانی است.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانك شهر، مجید فراهانی با اشاره به گسترش فعالیت ها و خدمات رسانی الكترونیك این بانك اضافه كرد: بانك شهر، چتر حمایتی خویش را در سراسر شهرها و بخصوص كلان شهرها گسترانده است.
وی با اشاره به اینكه امروز بانك شهر جزو محبوب ترین بانك ها در بین شهروندان است، خاطرنشان كرد: در تمامی كشورهای پیشرفته بانك های تخصصی در حوزه شهری، به صورت تمام قد از مدیریت شهرها حمایت می كنند.
عضو كمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خاطرنشان كرد: بانك شهر بزرگ ترین پشتیبان شهرداری هاست و توسعه خطوط مترو در كلانشهرها تنها با حمایت بی وقفه این بانك امكان پذیر شده است.
فراهانی با تاكید بر اینكه بانك شهر همواره در تامین اعتبار پروژه های مختلف عمرانی، فرهنگی و طرح های زیرساختی پیشقدم بوده است، اظهار داشت: یكی از دلایل توسعه بدون وقفه خطوط مترو در كلان شهرها، تامین مالی منظم از جانب این بانك در این پروژه مهم بوده است.
به گفته عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، بانك شهر هم اكنون خدمات بانكی در سطح بین اللملی به شهروندان ارائه می دهد كه باعث رضایت شهروندان از این بانك شده است.



1397/01/16
22:54:31
4674
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بانك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است