تابستان داغ و سفر اقتصادی با اتاقك

تخفیف ۱۵درصدی اتاقك برای سفرهای تابستانی مسافران

تخفیف ۱۵درصدی اتاقك برای سفرهای تابستانی مسافران المور: با فرارسیدن شهریور و انتهای تابستان، سفرهای تفریحی افزایش می یابد و مجموعه اتاقك با آگاهی از این موضوع،  با عرضه تخفیف و معرفی اقامتگاه های مناسب، تلاش در فراهم آوردن شرایط سفر اقتصادی و ارزان برای مسافران را دارد.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سایت اتاقك، چند روز باقی مانده از تعطیلات تابستانی فرصتی عالی برای ساختن خاطراتی خوش و سفر به شهرهایی با هوای خوب و خنك در سراسر ایران است. كمپین «با اتاقك می صرفه» هم می تواند، سفر اقتصادی و راحتی را برای مسافران امكان پذیر كند.

در این كمپین، ۱۵درصد تخفیف برای رزرو و اجاره اقامتگاه با استفاده از این سرویس برای مسافران در نظر گرفته شده است. آنها برای داشتن كد تخفیف كافیست اینجا كلیك كنند و جهت استفاده از آن به سایت اتاقك رجوع كنند.

علاقه مندان بعد از وارد شدن به سایت اتاقك كافیست تا شهر مورد نظر، بازه زمانی سفر و تعداد همراهان خویش را انتخاب كنند و جست وجو را برای مشاهده واحدهای اقامتی موجود انجام بدهند. بعد از بررسی، مشاهده تصاویر و مقایسه هم می توانند پرداخت و رزرو آنلاین داشته باشند.

تمام واحدهای اقامتی مجموعه اتاقك كه شامل خانه های مسكونی، ویلا، سوئیت، اقامتگاه های بوم گردی و عشایری و هتل آپارتمان ها است، از نظر امنیت و داشتن شرایط استاندارد میزبانی بررسی شده اند و مسافران می توانند با خیال راحت از میان آنها انتخابی مطمئن داشته باشند. هم اكنون خدمات اتاقك، به غیر از وب سایت با استفاده از اپلیكیشن اندروید و IOS هم قابل عرضه است.




1397/06/10
15:33:03
4187
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است