۳ اشتباه رایج در انتشار رپورتاژ آگهی كه باید از آنها اجتناب كنید
به گزارش المور كارشناسان سئو و بازاریابی محتوا همواره انتشار رپورتاژ آگهی را روشی موثر و كارآمد برای ارتقاء جایگاه وبسایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می دانند. اما اینكه شما صرفا رپورتاژ آگهی سفارش دهید، می تواند برایتان موفقیت آمیز باشد و میزان فروش شما را افزایش دهد؟ انتشار رپورتاژ آگهی اصول و قوانینی دارد كه اگر به درستی از آنها پیروی نكنید نمی تواند برای شما موثر واقع شود.
این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف كمك به كسب و كارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش المور به نقل از ایسنا، آن دسته از كسب و كارهایی كه در فضای وب فعالیت می نمایند و به صورت مستقیم با واژه دیجیتال ماركتینگ دست و پنجه نرم می كنند، باید روش های جدید و به روز را در این راستا به كار بگیرند تا در میان رقبا موفق ظاهر شوند. حالا به جهت اینكه در انتشار رپورتاژ آگهی بهترین نتیجه را بگیرید باید از اشتباهات اساسی در این كار دوری كنید.
متن را سئو نمی كنید
به جهت اینكه یك رپورتاژ آگهی تاثیر خویش را به درستی روی مخاطب بگذارد باید در انتخاب انكرتكست ها یا همان عبارت هایی كه بك لینك روی آنها قرار می گیرد، هوشمندانه عمل كنید تا مخاطب را به وبسایت خود بكشانید. از طرفی، انتخاب كلید واژه ها و چگالی آن در متن نكته دیگری است كه همواره باید مد نظر داشته باشید تا مطلب شما در بین دیگر مطلب ها در صدر نتایج جستجو نشان داده شود.
به اعتبار وبسایت ناشر توجه نمی كنید
هر چقدر اعتبار وبسایت ناشر بالاتر باشد، متن شما نسبت به دیگر مطالب بهتر دیده می شود. بنابراین، باید در انتخاب وبسایت گذارنده نكاتی را از قبیل: آتوریتی وبسایت، نرخ اسپ اسكور، رتبه الكسا و دیگر موارد را در نظر بگیرید.
به ارتباط موضوعی سایت ناشر توجه نمی كنید
بهتر است بدانید رپورتاژ آگهی باید در وبسایت هایی منتشر شود كه مرتبط به كسب وكار شما هستند. هر چقدر این رابطه بیشتر باشد مخاطبان بیشتری را می توانید به مشتری تبدیل كنید. در این میان، وبسایت های خبری معتبر كه از بازدید بالایی برخوردار می باشند، می توانند گزینه مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی باشند.
اداره بازرگانی ایسنا با تاكید بر ۲۰ سال سابقه حرفه ای رسانه ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان كسب وكار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری كند.
فعالان اقتصادی و صاحبان كسب وكار می توانند به منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب